مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:

چادرزنی مغایر توسعه گردشگری اردبیل است

اردبیل (پانا) - مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل پدیده چادرزنی مسافران در این استان را مغایر توسعه گردشگری دانست.

کد مطلب: ۸۷۳۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
چادرزنی مغایر توسعه گردشگری اردبیل است

نادر فلاحی در خصوص برنامه های اداره کل در راستای استانداردسازی تاسیسات گردشگری تصریح کرد: اینکه در ایام پیک مسافر ما شاهد اقامت بخش عمده ای از مسافران در چادر هستیم مقبول نبوده و مغایر توسعه گردشگری است .

وی افزود: به منظور ممانعت از این مهم به دنبال ارتقا استانداردهای خدمات و تاسیسات گردشگری هستیم تا بتوان ماندگاری مسافران را افزایش داد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: جذب گردشگر نیازمند تقویت زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است و به همین منظور اقدامات مختلفی در سطح استان آغاز شده است.

به گفته فلاحی از جمله اقدامات، حمایت از احداث هتل های پنج ستاره است که در سطح استان احداث دو مورد برنامه ریزی شده است.

وی به حمایت از احداث مجتمع های بزرگ آبدرمانی، کمپ های ورزشی، مجتمع های گردشگری و مراکز تفریحی اشاره کرد و بیان داشت: افزایش کمی و کیفی سرویس های بهداشتی و مراکز تفریحی بین راهی و نمازخانه ها نیز می تواند در ماندگاری مسافران موثر باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین ایجاد رستوران‌های استاندارد برای پذیرایی از میهمانان را یادآور شد و بیان داشت: ما در حال حاضر در استان سرویس‌های حمل و نقل وی آی پی نداریم که باید برای ارتقای سیمای گردشگری استان نسبت به ایجاد این سرویس‌ها اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار