سفر یک خبرنگار به دل منطقه ای با جنگی خونین

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «مسیری به سپیده دم» که روایتگر داستان های یک خبرنگار در فلوجه عراق است در پانزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» رقابت می کند.

کد مطلب: ۸۷۳۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
سفر یک خبرنگار به دل منطقه ای با جنگی خونین

فیلم سینمایی «مسیری به سپیده دم» به کارگردانی اندرو کاسترو و با فیلمنامه ای از خود کارگردان که در بخش مسابقه بین الملل پانزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» حضور دارد، روایتگر قصه سفر یک خبرنگار به جایی است که در آن جنگی خونین رخ داده است.
در خلاصه داستان این اثر آمده است: «در دسامبر 2004، خاویر یک فوتوژورنالیست، تصمیم می گیرد به عنوان خبرنگار جنگی به فلوجه عراق سفر کند؛ جایی که خونین ترین جنگ عراق، چند ماه قبل در آن رخ داده بود. پیش از سفر به عراق، او بایستی با یک درگیری دیگر رو به رو شود: خانواده اش.»
سایر عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: جوردی لونگو، تدوین: جولیا خوانیز، صدابردار: کوییم روبی، طراح صحنه و لباس: مارتا فنوالر، طراح چهره‌پردازی: آلبا استبان، جلوه‌های ویژه میدانی: ایگناسیو میگوئل، جلوه‌های ویژه بصری: دیوید تخیرو، مدیرتولید: آلبرت بوری، موسیقی: دییگو ناوارو، تهیه‌کننده: آلبرت بوری، بازیگران: ایریا کالرو نیکالس کورونادو.
اندرو کاسترو کارگردان این فیلم 100 دقیقه ای متولد 1978 است که پیش از این آثاری همچون «ال کوینتو سلو» را ساخته و در حال حاضر نیز فیلم سینمایی «به یاد داشته باش» را در حال تولید دارد.
پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» از 5 تا 9 آذر ماه به دبیری محمد خزاعی در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار