حمید استیلی خبر داد

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امید ایران با سوریه قطعی شد

تهران (پانا) - مدیر تیم فوتبال امید ایران با تشریح برنامه اردوی آتی این تیم اعلام کرد دو دیدار دوستانه مقابل تیم امید سوریه در این اردو برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۳۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امید ایران با سوریه قطعی شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید کشورمان با اعلام اینکه این تیم در اردوی بعدی دو دیدار دوستانه مقابل سوریه برگزار خواهد کرد، اظهار داشت: دور جدید تمرینات تیم فوتبال امید ایران از روز 24 آذر ماه آغاز می‌شود و سپس اعضای تیم جهت انجام دو بازی تدارکاتی، روز 25 آذر راهی جزیره کیش خواهند شد.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان همچنین گفت: طبق برنامه روز 27 آذر ماه در کیش نخستین بازی تدارکاتی‌مان را مقابل سوریه برگزار می‌کنیم که یک حریف قدرتمند است و می‌تواند بازی بسیار مفیدی باشد. همچنین روز 30 آذر نیز دومین بازی تدارکاتی را در کیش مقابل سوریه برگزار می‌کنیم و سپس در پایان این اردو به تهران باز می‌گردیم.

استیلی اظهار داشت: برگزاری مسابقات تدارکاتی برای ما بسیار مهم است و اعضای کادر فنی هم بر این موضوع تأکید دارند. بر همین اساس خوشبختانه یک بازی بسیار خوب را مقابل عمان برگزار کردیم و در ادامه دو مسابقه مقابل سوریه خیلی مفید است. همچنین در ادامه خوشبختانه نتایج خوبی از مذاکره با برخی کشورهای آسیایی دیگر گرفته‌ایم که پس از قطعی شدن برنامه‌ها اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: هدف نهایی این است که با انجام بازی‌های مفید با تیم‌های مختلف جهت حضور در رقابت‌های مقدماتی آماده شویم که ان‌شاءالله این هدف با حمایت فدراسیون محقق خواهد شد. تا امروز هم حمایت خوبی صورت گرفته است که جای تشکر دارد. می‌بینیم که برنامه‌های تیم امید مورد توجه قرار دارد و خوشبختانه چند بازی خوب می‌توانیم برگزار کنیم تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار