نشست‌های «نشانه شناسی سینمای مقاومت» برگزار می‌شود

تهران (پانا) - همزمان با برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، سلسله نشست‌های «نشانه شناسی در سینمای مقاومت» از روز سه شنبه ۶ آذر تا روز جمعه ۹ آذر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۳۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست‌های «نشانه شناسی سینمای مقاومت» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، این نشست‌ها در ادامه نمایش فیلم‌های سینمایی با مدیریت محمود گبرلو از منتقدان و کارشناسان سینما در مجموعه سینمایی فلسطین پیش‌بینی شده است.
بر پایه این خبر؛ نشست‌های «نشانه شناسی سینمای مقاومت» با حضور عوامل فیلم و صاحب نظران طراحی شده و به تحلیل و ارزیابی مفاهیم و لایه‌های درونی فیلم‌های سینمایی جشنواره می‌پردازد.
این نشست‌ها که پس از پایان فیلم برگزار می‌شود به واکاوی نظر و دیدگاه فیلم و فیلمساز و نسبت درک پیام فیلم با تماشاگر و مخاطب جستجوگر درک نشانه در درک مفاهیم سینمای می‌پردازد.
در این خبر تصریح شد: بحث فرم و محتوا از مباحث جدی و زیربنایی تاریخ سینما بوده اما برای اولین بار این نشست‌ها در جشنواره مقاومت بدور از اطلاعات خبری یک فیلم با تمرکز و نگاه ویژه‌تر به نشانه‌های محتوایی و اضلاع فکری و درونی یک فیلم توجه می کند.
گفتنی است پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان‌های مختلف کشور همزمان با هفته گرامیداشت بسیج از امروز تا 9 آذر به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار