پذیرش و مداوای مصدومان زلزله در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی کرمانشاه

تهران (پانا) - مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه با اشاره به وقوع زلزله شب گذشته در این استان گفت از زمان وقوع زلزله تا کنون ۴۸ مصدوم در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی شهدا و حضرت معصومه(س) کرمانشاه پذیرش شده‌اند.

کد مطلب: ۸۷۳۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش و مداوای مصدومان زلزله در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، میثم حجتی‌پور با بیان اینکه در پی وقوع زلزله، بیمارستان‌های تامین اجتماعی کرمانشاه در حالت آماده‌باش قرار دارد، افزود: تمهیدات لازم درباره پذیرش و رسیدگی به مصدومان در این بیمارستان اندیشیده شده است‌.

وی تأکید کرد: بیمارستان تامین اجتماعی شهدا و حضرت معصومه(س) کرمانشاه آمادگی کامل برای پذیرش مصدومان زلزله دارد.

حجتی‌پور گفت: تاکنون در سیستم درمان سازمان تأمین‌ اجتماعی استان کرمانشاه ۳۵ مصدوم به بیمارستان شهدا و ۱۳ مصدوم به بیمارستان حضرت معصومه(س) مراجعه کرده‌اند.

حجتی‌پور افزود: این مصدومان به طور عمده از مردم کرمانشاه هستند که به دلیل ترس و فرار دچار آسیب شده‌اند و غیر از یک مورد که دچار شکستگی شده و به صورت بستری تحت درمان قرار گرفته است؛ مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به صدور دستور رسیدگی فوری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پیگیری‌های سرپرست سازمان تأمین اجتماعی برای ارائه خدمات به مصدومان زلزله اظهار کرد: بر اساس دستور مقام عالی وزارت؛ کلیه مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی استان تا رفع مشکلات اولیه در آماده باش کامل و در خدمت زلزله‌زدگان و مدیریت بحران استان قرار دارند واز هیچ کوششی برای خدمت رسانی به زلزله‌زدگان دریغ نمی‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار