23 دستگاه برف روب در راهدارخانه های مهاباد مستقر شده است

ارومیه(پانا)-رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: 23 دستگاه ماشین آلات سنگین برف روب برای پاکسازی محورهای مواصلاتی در راهدارخانه های این شهرستان مستقر شده است.

کد مطلب: ۸۷۳۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
23 دستگاه برف روب در راهدارخانه های مهاباد مستقر شده است

کریم عبدالله پور اظهار داشت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان با همه ظرفیت و توانایی نیروهای خود آماده انجام عملیات برف روبی، نمک پاشی و یخ زدایی در راه های ارتباطی است.


وی ادامه داد: به دنبال گزارش اداره هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی، اکیپ های این اداره در محور برهان و گردنه های جواله رشان و زمزیران به حالت آماده باش درآمده و عملیات برف روبی را در ساعات اولیه صبح انجام دادند.


عبدالله پور اضافه کرد: محورهای مهاباد - بوکان و مهاباد - سردشت برای کاهش لغزندگی و جلوگیری از یخ بستن جاده ها تاکنون با چهار کامیون نمک پاشی شده است.


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد بیان کرد: هم اکنون تردد در تمامی راه های استحفاظی این شهرستان بدون هیچ مشکلی به صورت روان ادامه دارد.


وی گفت: با توجه به حجم بارش ها، برودت و کاهش دما، شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و رانندگان نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.


عبدالله پور از رانندگان خواست قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده ها با شماره تلفن های 42224500، 422223600 و 2-42224501 آگاهی پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار