سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی: پرچم ژاپن برای حمایت از سوکیتا بود

تبریز (پانا)- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریزدر رابطه با اینکه چرا هواداران تیمش پرچم ژاپن به ورزشگاه آوردند، گفت: ما سوکیتای ژاپنی را داریم. این پرچم برای حمایت از او بود. آیا برای حمایت از مسی در ورزشگاه پرچم آرژانتین را نمی‌آورند؟!

کد مطلب: ۸۷۳۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی: پرچم ژاپن  برای حمایت از سوکیتا بود

محمد تقوی پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما تا قبل از بازی نمی‌دانستیم با چه ترکیبی بازی کنیم. در حالی امروز بازی کردیم که پرسپولیس چندی پیش در فینال آسیا بازی کرده بود. از تیمم راضی هستم و فکر می‌کنم به آن چیزی که می‌خواستیم، رسیدیم. باز هم می‌گویم اگر به داوری چیزی گفتم، عذرخواهی می‌کنم، چون حق با داور است. با این وجود، از کارشناسان می‌خواهم که به صحنه این گل نگاه کنند چون اگر گل ما درست گرفته می‌شد، می‌توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص عدم حضور دو بازیکن خارجی تیمش در تمرینات سرخپوشان گفت: همان‌طور که گفتم بازیکن بزرگ‌تر از باشگاه نیست.

سرمربی تراکتورسازان درباره حضور تماشاگران تراکتورسازی در این دیدار خاطر نشان کرد: واقعاً از حضور تماشاگران‌مان در این شریط بارانی غافلگیر شدیم. استادیوم‌های ما را باید به گونه‌ای بسازند که مسقف باشند. تماشاگران تراکتورسازی به قول مثلی در انگلیس، بی‌همتا هستند.

وی در رابطه با اینکه چرا هواداران تیمش پرچم ژاپن به ورزشگاه آوردند، گفت: ما سوکیتای ژاپنی را داریم. این پرچم برای حمایت از او بود. آیا برای حمایت از مسی در ورزشگاه پرچم آرژانتین را نمی‌آورند؟!

تقوی در رابطه با اینکه چرا تیمش در مقاطعی از بازی زیر توپ می‌زد، تصریح کرد: از شرایط زمین آزادی تعجب کردم که شرایط خوبی نداشت. وقتی پاس می‌دادیم، توپ پله می‌شد. زمان گرم کردن، بازیکنان گفتند که چمن خوب نیست. کمتر سعی می‌کنیم این طوری فوتبال بازی کنیم و این به خاطر شرایط زمین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار