دیدار جوانان و داوطلبان هلال احمر رباط کریم باسالمندان

رباط کریم (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رباط کریم گفت: حدود۳۵ نفر از جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان بمناسبت هفته فرهنگ از خانه سالمندان مهر بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۷۳۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار جوانان و داوطلبان هلال احمر رباط کریم باسالمندان

حسین فهیمی در این رابطه اظهار داشت: سالمندان گنجینه‌هایی سرشار از تجارب زندگی هستند که نیاز به تکریم دارند و فراموشی آن‌ها از چرخه زندگی دور از فرهنگ غنی ایرانی واسلامی ما به شمار میرود.

وی در ادامه افزود: در راستای برنامه بشردوستانه، اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر این شهرستان با هدف انجام فعالیت‌های بشر‌دوستانه و عیادت از سالمندان از خانه سالمندان مهر شهرستان بازدید کردند.

فهیمی تصریح کرد: المندان در زندگی امروز ما باید مانند گذشته از قرب و منزلت ویژه‌ای برخوردار باشند و به‌ عنوان کسانی که دارای تجارب فراوان هستندوباید از آن‌ها بهره گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رباط کریم با بیان اینکه زندگی مدرن نباید ما را از پدران و مادران غافل کند، گفت: ما در تمام مراحل زندگی نیازمند راهنمایی‌ها و ارشادهای آن‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان با این کار به این سالمندان نشان دادندکه آنها را فراموش نکرده و به یادشان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار