سردار سلامی:  با قدرت بسیج می توان در جنگ اقتصادی نیز سربلند باشیم

شهرری(پانا) - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:  با قدرت بسیج می توان در جنگ اقتصادی نیز سربلند باشیم وباید برای رفع محدودیت ها با فقر مبارزه کرد. 

کد مطلب: ۸۷۳۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلامی:  با قدرت بسیج می توان در جنگ اقتصادی نیز سربلند باشیم

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تجدید میثاق ۲۵ هزار نفر از فرماندهان و بسیجیان نخبه سپاه محمد رسول الله(ص) تهران با امام راحل بیان کرد: بسیج یکی از معجزه های تفکر امام خمینی (ره) است و هنگامیکه این ذهنیت در نهاد نیرومند، الهی، آسمانی و جهادی امام ایجاد شدو هیچ کس باور نداشت این شجره طیبه در اعماق وجود انسان های مومن ریشه کند.

وی در ادامه بیان داشت : بسیجیان 8 سال شهید و شیمیایی شدند، ولی شجاعانه ایستادند و هیچ اجازه ندادند تا امام مسلمین در جنگ با کفار تنها بماند، به میدان آمدند و قله ها را در نوریدند و دشمنان را به عقب راندند و با این کارشان استقلال و حرمت کشور را صیانت کردند.

سلامی اظهار داشت : بسیجیان مظهر نزول ملائک بر زمین هستند و به مانند فرشتگانی هستند که اسلام را یاری و شرف مسلمانان را محافظت می کنند و همین استواری معنای شکست ناپذیری این ملت را به همراه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: مرگ در نگاه یک بسیجی سعادت در راه خداست، آنان به استقبال خطر می روند تا آسیب را از یک اجتماع دور کنند و بسیجیان جلوه گر نور خدا در کشورند.

وی تصریح کرد : ادعاهای آمریکا جز یک اباطیل مسئله ی دیگری نیست، امروز رهبر ما وظیفه ی مدیریت کل انقلاب را بدست دارد پس امروز بسیجیان دشمن را از هم گسسته خواهند کرد و ابزارهای آنان را یکی یکی بی خاصیت ساختند بطوریکه گزینه نظامی را منتفی کردند.

سلامی با اشاره براینکه دشمن امروز نیازمند شکست های پی در پی است و ما نیز به پیروزی در این راه می اندیشیم. افزود:امروز دشمن جنگ اقتصادی را پیش گرفته که ما در گذشته تجربه هایی زیادی داریم، و قابل توجه است ما درهر کجا جلوی دشمن مقاومت کردیم پیروز شدیم مانند زمانیکه تهاجم نظامی به ما کردند قدرت دفاعی ما جهانی شد.

جانشین فرمانده کل سپاه متذکر شد:اگر دشمن هوس حمله را به ما کند او را در جای جای جهان تعقیب کرده و شکستی جبران ناپذیر برایش رقم می زنیم. لذا با قدرت بسیج می توان در جنگ اقتصادی نیز سربلند باشیم. فقط باید برای رفع محدودیت ها با فقر مبارزه کرد تا دشمن ناامید شود.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار