بیش از 400 کامیون افغانستانی از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون خارج شد

تایباد (پانا) - مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: به همت مرزبانی، گذرنامه و گمرک دوغارون و با همکاری گمرک اسلام قلعه بیش از ۴۰۰ کامیون افغانستانی آماده به خروج از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون هستند.

کد مطلب: ۸۷۳۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 400 کامیون افغانستانی از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون خارج شد

حسین آخوند زاده اظهار داشت: تا آخر هفته جاری تلاش خواهیم کرد کامیون های باقی مانده آماده به خروج را از منطقه ویژه خارج کنیم.

وی ضمن تقدیر از همکاری مرزبانی، گذرنامه و گمرک بیان کرد: با خروج کامیون های افغانستانی حجم ترافیک در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون کاهش خواهد یافت و همچنین باعث از بین رفتن صف کامیون‌های ایرانی که متردد به منطقه ویژه اقتصادی دوغارون هستند در محور دوغارون به تایباد خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر ساعت کاری منطقه ویژه اقتصادی جهت رفاه رانندگان افغانستانی و ایرانی و همچنین نمایندگان شرکتهای حمل و نقل تا ساعت ۱۹ افزایش یافته و در روز جمعه و تعطیلات رسمی فعالیت دارد و خدمات رسانی انجام می گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سطح تعاملات گمرک ولایت هرات و اسلام قلعه با منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزایش یافته است و همکاری بیشتری در آینده شاهد خواهیم بود که باعث رشد توسعه اقتصادی دو کشور خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار