علیرضا کاظمی: استقلال و عزت این کشور مدیون فرهنگ شهادت است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت که خیلی‌ها عمدا می‌خواهند بر خاطره‌های شهدا گرد فراموشی بپاشند، ولی ما نباید بگذاریم نام و یاد شهدا فراموش شود، زیرا استقلال، عزت ، شرف، هویت، اسلام و امنیت ما مدیون فرهنگ شهدا است.

کد مطلب: ۸۷۳۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا کاظمی: استقلال و عزت این کشور مدیون فرهنگ شهادت است

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علیرضا کاظمی در کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان که دوم آذر در فلاورجان برگزار شد ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت محمد( صلی الله علیه) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین تبریک هفته بسیج مستضعفین گفت: خداوند متعال علیرغم اینکه منت را همیشه تقبیح کرده است ولی به واسطه بزرگی وجود چون پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد ( ص) منت هدایت این بزرگوار را بر سر انسانها قرار داده است.

او ادامه داد: خیلی ها عمدا می‌خواهند بر خاطره‌های شهدا گرد فراموشی بپاشند، ولی ما نباید بگذاریم نام و یاد شهدا فراموش شود، زیرا استقلال، عزت ، شرف، هویت، اسلام و امنیت ما مدیون فرهنگ شهدا است.

کاظمی افزود: آنچه مهم تر از برگزاری یادواره و کنگره شهدا به نظر می‌آید، دست پیدا کردن به عمق سیره و سبک زندگی شهدا است و این خود رمز بقا و حیات انقلاب و استقلال سیاسی و فرهنگی نظام است.

او تاکید کرد: امروز همه ما موظف و مکلف هستیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بسط و نشر بدهیم این فرهنگ یعنی فرهنگ خدامحوری، فرهنگ توفیق مداری، فرهنگ تکلیف گرایی، فرهنگ درایت پذیری و ولایت مداری، فرهنگ ساده زیستی و پرهیز از تجمل گرایی و فرهنگ خدمت بی منت و پر افتخار به مردم شایسته همیشه در صحنه ایران.

کاظمی در پایان فرهنگ شهادت طلبی در کنار فرهنگ ساده زیستی و امر به معروف و نهی از منکر را از ماندگارترین مسایلی عنوان کرد که در زندگی شهدا حاکم بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار