وزیر بهداشت: با وجود تحریم‌ها، نمی‌گذاریم مشکلی به وجود بیاید

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: درباره تحریم‌های پیش رو موظف هستیم به نوعی مدیریت کنیم تا کمترین آسیب به مردم وارد شود البته این کار آسانی نیست و با وجود تحریم‌ها نمی‌گذاریم مشکلی پیش بیاید.

کد مطلب: ۸۷۳۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
وزیر بهداشت: با وجود تحریم‌ها، نمی‌گذاریم مشکلی به وجود بیاید

به گزارش ایسنا، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه افتتاح مرکز غربالگری سلامت بیمارستان سجادیه تربت‌جام در جمع خبرنگاران بیان کرد: سازوکار ما برای تحریم‌ها همانی است که همه مردم دارند و موظف هستیم حوزه خود را به نوعی مدیریت کنیم تا کمترین آسیب به مردم وارد شود و این کار، مشکل است.

وی درباره تحریم‌های صورت گرفته، تصریح کرد: رفتار آن‌ها غیرانسانی، غیرقانونی و خلاف حقوق بشر و ادعاهایی است که در مجامع بین‌المللی مطرح می‌شود اما واقعیت قرن بیست و یکم همین است، بنابراین تلاش می‌کنیم همان طور که تا امروز خدا کمک کرده است و همکاران ما در حوزه سلامت نیز تلاش کرده‌اند، مشکلی پیش نیاید.

هاشمی اظهار کرد: ماه‌های اخیر تمرین خوبی بود تا به مردم اطمینان دهیم که علی‌رغم تحریم‌ها نمی‌گذاریم هیچ مشکلی پیش بیاید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر این‌که تربت‌جام با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است، عنوان کرد: طبق استانداردها این شهرستان به حداقل ۲۰۰ تخت دیگر علاوه بر تعداد موجود نیاز دارد و امیدواریم با کمک نماینده مجلس این شهرستان اعتباراتی را در سال آینده برای این منظور اختصاص دهیم. از این بابت مطمئن نیستیم اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی افزود: پروژه بیمارستان صالح‌آباد باید سال آینده تمام شود و اعتبارات آن را از هر جا شده تامین خواهیم کرد تا همچنان که آن‌جا تبدیل به شهرستان شد، بیمارستانش نیز به‌زودی افتتاح شود. اکنون تاریخ دقیقی را برای آن نمی‌توانم بگویم اما به محض برگشت به تهران با دفتر فنی صحبت می‌کنیم تا اقدامات لازم صورت گیرد.

گفتنی است؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه به تربت‌جام ۹ پروژه عمرانی را با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال و زیربنای تقریبی ۴۷۰۰ مترمربع افتتاح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار