مدیر آموزش و پرورش شهریار:

با برگزاری جلسات آموزش خانواده در مدارس به دنبال تقویت ارتباط درخانواده هستیم

شهریار (پانا) - اولین همایش توجیهی – آموزشی روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس شهرستان شهریار در سال تحصیلی جاری با حضور مدیر‌آموزش وپرورش شهرستان شهریار، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شهریار ، اعضای شورای معاونین آموزش وپرورش شهرستان شهریار و روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس در سالن شهید کافی برگزار شد .

کد مطلب: ۸۷۳۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
با برگزاری جلسات آموزش خانواده در مدارس به دنبال تقویت ارتباط درخانواده هستیم

مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن عرض خیرمقدم و تبریک میلاد پیامبرمهر و رحمت (ص)،‌ امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت ؛ با پرسش از اولیای حاضر در خصوص احساس خود با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه بیان داشت: احساس شما در دایره نگرانی شما می باشد اما ما می توانیم در دایره نفوذ خود تاثر گذار باشیم ، نگرانی های ما می تواند در گستره شهرمان ،‌کشورمان و جامعه باشد اما دایره نفوذ ما فقط در خانواده خودمان است ؛ ما اگر بتوانیم دایره نفوذ خود را گسترده کنیم و دایره نگرانی را کوچک کنیم می توانیم به موفقیت برسیم .

مجید پارسا در ادامه با اشاره به توسعه نشاط در مدارس افزود : در تلاشیم با توسعه تربیت بدنی و هنر در مدارس نشاط را در بین دانش آموزان افزایش دهیم و رشد متوازن دانش آموز را رقم بزنیم . اگر دانش آموز فقط در زمینه درسی مثلا ریاضی و فیزیک خوب باشد ولی در موضوع شخصیت اجتماعی ،‌ برقراری ارتباط موثر در جامعه ،‌احترام به پدر و مادر ضعیف باشد ما ناموفق عمل کرده ایم به همین منظور در تلاشیم با توسعه نشاط و آموختن سبک زندگی در کنار مسائل آموزشی به دانش آموزان رشد متوازن را رقم بزنیم .

این مقام مسئول با اشاره به آزمون سلامت روان در مدارس و نقش خانواده اظهار داشت : آزمون سلامت روان که به صورت کشوری در پایه هشتم مدارس برگزار شد نشان داد بیش از نیمی از دختران ما از حمایت عاطفی خانواده برخوردار نیستند ، این یک زنگ خطر برای جامعه ما است ما باید با تقویت جلسات آموزش خانواده در مدارس راه های صحیح و موثر در برقراری ارتباط با خانواده را تقویت نماییم .

در پایان جلسه نیز مدیر آموزش و پرورش شهریار با تبادل پرسش و پاسخ بین حاضرین در مورد مهارت های زندگی ،‌مهارت امید به آینده و مهارت زندگی با حاضرین به صحبت پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار