در نشست قطبی مدیران مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران مطرح شد؛

صیدلو: هیچ کس حق ندارد به عزت معلم خدشه وارد کند

تهران (پانا) - صبح امروز نشست قطبی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با مدیران و شورای معاونین مناطق در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۳۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: هیچ کس حق ندارد به عزت معلم خدشه وارد کند

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به تنوع قومیتی و فرهنگی شهرستان های استان تهران ، اظهار داشت : در این استان به همین دلیل نیازمند برنامه ریزی های متنوع تری می باشیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر خود نزدیکتر شویم.

وی با تاکید بر اینکه معلم یکی از عزتمندترین اقشار جامعه است و کسی حق ندارد به عزت معلمین خدشه ای وارد کند تاکید کرد: حیا، ادب و نجابت از مهمترین ویژگی های نیروی انسانی در این استان است که باید آن را قدر دانست.

صیدلو در بخش دیگری از سخنان خود، اعتقاد به کار تیمی را مهمترین رمز موفقیت هر مدیری دانست و افزود: عقلانیت، تدبیر و درایت مهمترین عامل برای انتخاب و اداره مسئولیت ها در آموزش و پرورش شهرستان ها باید باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر اینکه فاصله بین مردم و مسئولین باید کم شود، تصریح کرد: باید باور داشته باشیم که ما خدمتگزار مردم هستیم و در جلب رضایت و خشنودی مردم از هیچ تلاشی نباید دریغ نماییم.

این مقام مسئول در پایان خطاب به مدیران مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران، خاطرنشان کرد: باید از عملکرد خود ارزیابی داشته باشید و نه تنها باید نظرات مردم را بشنوید بلکه باید گزارش کارهای خود را نیز به مردم بدهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار