امام جمعه اردبیل:

دلیل عصبانیت آمریکا، شکست سیاست هایش در منطقه است

اردبیل (پانا) - امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه ، ناامیدی رئیس جمهور آمریکا از فتنه هایش در ایران را عامل عصبانیت وی دانست

کد مطلب: ۸۷۳۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دلیل عصبانیت آمریکا، شکست سیاست هایش در منطقه است

آیت الله سید حسن عاملی با اشاره به اهانت اخیر مسئولان رده بالای آمریکا به ایران اسلامی گفت : علت این عصبانیت این است که اولا آنچه از 13 آبان انتظار داشتند برآورده نشد؛ ثانیا مقاومت ملت ایران آنها را متحیر ساخت؛ ثالثا اسرائیل در غزه با شکست استثنایی مواجه شد و طلسم شکست ناپذیری اسرائیل باطل شد ؛ رابعا قصه خاشقچی، آمریکا و بزرگ موالی آمریکا یعنی عربستان را بی آبرو کرد و خامسا فشار فوق العاده جهانی و افکار عمومی دنیا در موضوع یمن، آمریکا را منفور تر ساخت .
وی افزود: اسرائیل و عربستان با صراحت برای معرفی یا ترور افراد حزب الله و حوثی ها جایزه تعیین می کنند و مصداق بارز تروریسم دولتی هستند. یکی در غزه نسل کشی می کند، دیگری در یمن؛ اما آنها در منطق آمریکا تروریست نیستند . از این معلوم می شود که مفهوم تروریسم عوض شده و ما باکی نداریم که با مفهوم جدید به ما تروریست بگویند چون در این مفهوم، گوینده رسوا می شود تا متهم !
خطیب جمعه اردبیل در ادامه سخنان خود گفت: از طرفی آمریکا در دنیا آنقدر منفور شده که به هرکس فحش بگوید، شان وی بالا می رود و آمریکا با این فحاشی ها هر روز ملت ما را به اوج می برد .
وی افزود: دولتی که پول را بر دموکراسی و حقوق بشر ترجیح می دهد و با فروش سلاح به جلادهای منطقه، شراب خون می خورد او هرچه بر علیه ایران بگوید مردم دنیا عکس آن را می پذیرند. به همین جهت باید گفت فحش های سردمداران آمریکا هم معرف ماست و هم معرف آنها !
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها گفت: خدا را شاکریم که تذکر ما و سایرین در خصوص بحران در محصولات پتروشیمی جواب داد . وزارت اطلاعات با ورود به موضوع، بزرگترین شبکه دلالی و اخلال گر محصولات پتروشیمی را متلاشی کرد .
این شبکه با انبار ده هزار تن محصولات پتروشیمی، تقاضای کاذب در بازار ایجاد کرده بود. حجم تخلفات مالی این شبکه حدود 500 میلیارد تومان برآورده شده است. بخشی از اقدامات آنها قاچاق مواد پتروشیمی به خارج از کشور بود . بحمدلله در استان ما هم چندین تریلی محصولات پتروشیمی که در زیر اجناس دیگر پنهان کرده بودند در مرز بیله سوار کشف و توقیف شد .
وی اظهار داشت: این خائنین باید اعدام شوند چون مواد پتروشیمی مورد استفاده در حجم زیادی از مواد غذایی و غیر غذایی است. در ماه های اخیر بازار مواد پتروشیمی به شدت ملتهب شد و نرخ محصولات صنایع غذایی، ساختمانی، پلاستیکی، قطعات یدکی، نساجی و ... رشد چند برابری داشت. ما در این خصوص صمیمانه از وزارت اطلاعات تشکر می کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار