جامعه المصطفی برگزار کرد:

سی و هشتمین مرحله آزمون دوره کارشناسی ارشد طلاب و دانش پژوهان غیر ایرانی

قم (پانا)- سی‌وهشتمین مرحله آزمون دوره کارشناسی ارشد طلاب و دانش‌پژوهان غیرایرانی جامعه المصطفی همزمان با بیست‌ویکمین دوره دکتری، صبح امروز در ایران و هفده کشور جهان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۳۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
سی و هشتمین مرحله آزمون دوره کارشناسی ارشد طلاب و دانش پژوهان غیر ایرانی

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی، در بازدید از حوزه آزمونی قم که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار گردید، ارتقای علمی و آموزشی طلاب و فضلای غیرایرانی را از اهداف اساسی و ارزشمند المصطفی برشمرد و خاطرنشان کرد: طلاب و دانش آموختگان المصطفی با انگیزه، توانایی و دانش روزافزون، در خدمت نشر معارف الهی در اقصی نقاط عالم قرار دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی ابراز امیدواری کرد مجاهدت طلاب به همراه برنامه ریزی دقیق اساتید، گروه های علمی و مسئولان جامعه المصطفی، موجب افزایش توان علمی دانش آموختگان غیرایرانی برای نقش آفرینی بیشتر آنان در صحنه های علمی و پژوهشی جهان گردد.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه‌المصطفی نیز با بیان این که آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری جامعه‌المصطفی در کشور در پنج حوزه آزمونی قم، مشهد، اصفهان، تهران و گرگان در حال برگزاری است، ابراز داشت: این آزمون‌ها همزمان با ایران، در هفده نمایندگی جامعه‌المصطفی و براساس زبان‌های بومی منطقه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیرانصاری، به تنوع رشته‌ای و ملیتی شرکت‌کنندگان در آزمون جامعه المصطفی اشاره نمود و اذعان داشت: در آزمون کارشناسی ارشد جامعه‌المصطفی، از 39 ملیت جهان در 41 رشته تخصصی با یکدیگر رقابت می نمایند و در دوره دکتری نیز داوطلبانی از 25 ملیت جهان در 24 رشته شرکت دارند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار