کارگران بسته حمایتی دولت را دریافت می‌کنند

تهران (پانا) - معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های حمایتی کارکنان دولت با حقوق ماهانه کمتر از ۳ میلیون هفته آینده آغاز می‌شود می‌‌گوید کارگران،رانندگان و بازنشستگان تحت پوشش تأمین اجتماعی اقشار دیگری هستند که بسته حمایتی دریافت می‌کنند.

کد مطلب: ۸۷۲۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگران بسته حمایتی دولت را دریافت می‌کنند

به گزارش تسنیم، احمد میدری، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره توزیع بسته حمایتی دولت و نحوه توزیع آن گفت: دولت در آبان سال جاری با تنظیم آیین‌نامه‌ای دستگاه‌ها را موظف کرد در فاصله زمانی مختلف و به نوبت به گروه و قشرهای مردم بسته‌های حمایتی ارائه دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت در اولین مرحله خود به 3 میلیون و یکصد هزار خانواده بسته‌های حمایتی ارائه کرده است؛ افزود: این گروه شامل مددجویان حمایتی هستند و 20 آبان نیز مبلغ مورد نظر به صورت غیر نقدی پرداخت شده است، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مخصوص کالاهای خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

میدری گفت: دولت از پنج شنبه اول آذر تحویل بسته حمایتی به بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد با دریافتی کمتر از 3 میلیون تومان را آغاز کرده است و این بسته به صورت نقدی به حسابشان واریز می‌شود.

میدری اضافه کرد: گروه چهارم شامل کارگران، رانندگان و اقشار و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی است و در آخر، اقشار با درآمد کمتر از سه میلیون تومان که جزو هیچکدام از گروه‌های فوق نیستند این بسته‌های حمایتی را دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اگر اقشاری باشند که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارند اما پس از مرحله آخر، تحت پوشش قرار نگرفته باشند، می‌توانند به کمیته امداد و سازمان بهزیستی مراجعه و در آن جا فرمی را تکمیل کنند.

معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سعی می‌کنیم بسته‌های حمایتی برای خرید از فروشگاه‌ها باشد، گفت: مبلغ بسته با توجه به بُعد خانوار از 100 تا 300 هزار تومان متغیّر است.

وی افزود: اعتبار دولت برای بسته‌های حمایتی مرحله نخست، 9 هزار میلیارد تومان است و برآورد ما این است که در هر مرحله 3 تا 3 هزار و پانصد میلیارد تومان بودجه نیاز دارد. در حال بررسی این موضوع هستیم که بسته‌های کالای حمایتی را در دهه فجر توزیع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار