جلسه معاونین پرورشی مناطق 19 گانه شهر تهران

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت : امسال در ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سعی داریم برنامه های باشکوهی تعبیه و فراهم نماییم و نشان بدهیم که منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و به تبعیت از دولت خدمتگزار، دانش آموزان و فرهنگیان حضوری شکوهمند در مراسم خواهند داشت.

کد مطلب: ۸۷۲۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه معاونین پرورشی مناطق 19 گانه شهر تهران

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل به شرح سیاستهای اداره کل پرداخت و اعلام کرد: معاونین باید گوش شنوایی داشته باشند و احترام را سرلوحه کار خود قرار دهند. وی اشاره کرد ایجاد انگیزه و فرصت سازی از مهمترین ویژگیهای یک مدیریت موفق و کارآمد می باشد همچنین کمک به حل مشکلات همکاران و سعه صدر و پاسخگویی مناسب و احاطه مناسب به مسایل پرورشی را یادآور شد.

گفتنی است: شکوهی مدیرکل مشاوره وزارت متبوع در مورد ساماندهی و فعالیتهای مشاوره به بیان نکاتی پرداخت و آقای سرداری معاون تربیتی امورتربیتی به سوالات معاونین پاسخ داد.

در ادامه ماجدی مدیر منطقه 3 ضمن خوشامدگویی به همکاران و رؤسای حوزه پرورشی بابلی، نقوی، باستانی، حاجی زاده و حسینی فر در مورد هدایت تحصیلی، صیانت از برنامه های پرورشی، مسایل مختلف حوزه سازمان دانش آموزی، ایام ا... 22 بهمن، هفته مشاغل و جزء سی قرآن کریم به ایراد سخنانی پرداختند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران خاطر نشان کرد: امسال در ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سعی داریم برنامه های باشکوهی تعبیه و فراهم نماییم و نشان بدهیم که منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و به تبعیت از دولت خدمتگزار، دانش آموزان و فرهنگیان حضوری شکوهمند در مراسم خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار