فرمانده سپاه شهدا:

تفکر بسیجی رکن اصلی مقابله با استکبار جهانی است

ارومیه (پانا)- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بسیج یکی از یادگاران مهم امام (ره) بوده و تفکر بسیجی رکن اصلی مقابله با توطئه های شوم استکبارجهانی به شمار می رود.

کد مطلب: ۸۷۲۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تفکر بسیجی رکن اصلی مقابله با استکبار جهانی است

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در جمع سپاهیان آذربایجان غربی با گرامیداشت یاد و خاطره 12 هزار شهید آذربایجان غربی و تبریک فرارسیدن هفته وحدت، میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: بسیجیان به عنوان سربازان ولایت ماموریت های ارزشمندی را انجام داده اند و یکی از مهم ترین پدیده های قرن بیستم به شمار می روند.


وی اضافه کرد: با ظهور انقلاب شکوهمند اسلامی، تمام تئوری های استکبار جهانی برهم ریخت و همین امر زمینه ساز توطئه افکنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شد که سال ها تداوم داشته ولی از جمله مهمترین عوامل شکست دشمنان در این توطئه ها تفکر بسیجی بوده است.


سردار شهسواری با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در سال های گذشته زمینه ساز توسعه بخش های مختلف با وجود تحریم های ظالمانه استکبار جهانی در کشور شده است، بیان کرد: بسیج شجره طیبه ای است که امام راحل آن را بنیان نهاده و سال به سال بارورتر می شود.


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را در حوزه های دفاعی بسیار قابل توجه ارزیابی کرد و ادامه داد: انهدام داعش و تفکر داعشی در منطقه و همچنین مقابله با جنایت های نیابتی استکبار جهانی از جمله مهمترین کارکردهای این بازدارندگی طی سال های اخیر به شمار می رود.


سردار شهسواری با تاکید بر اینکه بسیج در صحنه های مختلف میدان دار عشق و فداکاری بوده است، گفت: این شجره طیبه در محرومیت زدایی عزم خود را جزم و تمام توان خود را با مشارکت جوانان و نوجوانان برای توسعه همه مناطق از جمله مناطق محروم صرف کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار