فینالیست‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزشی تیراندازی با کمان کشور معرفی شدند

همدان (پانا) - فینالیست‌های انفرادی و تیمی مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی تیراندازی با کمان کشور در همدان معرفی شدند.

کد مطلب: ۸۷۲۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
فینالیست‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزشی تیراندازی با کمان کشور معرفی شدند

مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی داخل سالن تیراندازی با کمان در مسافت 18 متر در رشته‌های ریکرو و کامپوند و در دو بخش پسران و دختران از روز گذشته در سالن شش هزار نفری همدان آغاز شده و این رقابتها تا روز شنبه سوم آذرماه ادامه خواهد داشت.
200 کماندار از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد از روز گذشته در این رقابتها با هم به رقابت پرداختند و عصر امروز نفرات راه یافته به دیدار نهایی و رده بندی این رقابت‌ها معرفی شدند.
در ریکرو پسران محمد حسین گلشنی از البرز و مهرشاد اسلامی‌نیا از تهران راهی دیدار نهایی این رقابت‌ها شدند و و یونس احمد زاده و امیر عباس دانشور از خراسان رضوی به دیدار رده بندی این رقابت‌ها رسیدند، ضمن آنکه بردیا شاکریان از جهارمحال و بختیاری، ابوالفضل فیروزنیا از گلستان، علی کاشی از اصفهان و آروین جعفر زاده از اردبیل به ترتیب رده های پنجم تا هشتم این رقابتها را کسب کردند.
در کامپوند پسران علی خانقلی از تهران و محمد حسن صنما از اصفهان به دیدار نهایی راه یافتند و هومن تبری از تهران و سید محسن هاشمی از یزد به دیدار رده بندی راه یافتند، علیرضا علی بیک از یزد، آرش لایقی مقدم از زنجان، پرهام محمدی از گیلان و دانیال یوسفی نیز به ترتیب رده های پنجم تا هشتم این رقابتها را به خود اختصاص دادند.
در ریکرو دختران اریکا قوام پور و آنیتا رزمجو هر دو از تهران به دیدار فینال راه یافتند و صوفیا میرزایی و ملینا زارعی از کرمان به دیدار رده بندی راه یافتند، همچنین کیانا حاجیان از توابع تهران، اله نجفی از آذربایجان شرقی، هلیا قاسمی زاده از خوزستان و سبا امیری از تهران به ترتیب رده های پنجم تا هشتم این رقابتها را کسب کردند.
در کامپوند دختران سانیا صالحی و آوا رفیعی هر دو از تهران به دیدار فینال صعود کردند و نرگس عادل از البرز و یاسمن ارجمندی از مرکزی راهی دیدار رده بندی شدند، همچنین فاطمه ترک از یزد، شکیبا جلالی از زنجان، خورشید ناصری از تهران و زهرا محبیان از مرکزی در این رقابتها به ترتیب پنجم تا هشتم شدند.
در ریکرو تیمی پسران تهران و چهارمحال بختیاری راهی فینال شدند و البرز و یزد برگزار کننده دیدار رده بندی خواهند بود.
در کامپوند پسران تهران و یزد دیدار نهایی را برگزار می کنند و بوشهر و مرکزی در دیدار رده بندی به مصاف هم می روند.
در ریکرو دختران نیز تهران و آذربایجان شرقی به فینال این رقابتها صعود کردند و توابع تهران و چهارمحال و بختیاری راهی دیدار رده بندی شدند.
در کامپوند دختران تهران و مرکزی برگزار کننده دیدار فینال این رقابتها خواهند بود و البرز و یزد راهی دیدار رده بندی شدند.
مسابقات رده بندی و فینال این رقابتها روز شنبه سوم آذر در سالن شش هزار نفری انقلاب همدان برگزار می شود.

/معصومه جدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار