به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

اولین کتابخانه الکترونیکی آموزشگاهی در هنرستان عترت میانه افتتاح شد

میانه(پانا) - با حضور مشایخی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه میانه و ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش اولین کتابخانه الکترونیکی بنیاد خیر محمدتقی داورپناه هنرستان عترت میانه افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۷۲۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین کتابخانه الکترونیکی آموزشگاهی در هنرستان عترت میانه افتتاح شد

کتابخانه الکترونیکی بنیاد خیر محمدتقی داورپناه هنرستان عترت میانه به عنوان اولین کتابخانه الکترونیکی آموزشگاهی استان افتتاح شد.

مشایخی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه میانه با تشکر از بنیاد خیر داورپناه جهت تجهیز کتابخانه هنرستان عترت میانه افتتاح کتابخانه دیجیتال در میانه برای اولین بار را قدمی بزرگ در راستای فرهنگ سازی و ترویج کتاب و کتابخوانی برشمرد.

ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه با اشاره به الکترونیکی بودن این کتابخانه از اختصاص فضا و آدرس اختصاصی در محیط وب برای دسترسی دانش آموزان برای اولین بار در مدارس استان خبر داد و گفت به همت بنیاد خیر محمد تقی داورپناه این کتابخانه در هنرستان شبانه روزی عترت میانه افتتاح شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه با اشاره به تامین 5 هزار جلد کتاب و تجهیز این کتابخانه با مبلغ 300 میلیون ریال از سوی بنیاد خیر داورپناه و تعهد خیر به افزایش تعداد کتابهای آن تا سقف 10 هزار جلد اشاره کرد .

وی از امکان رزرو و مشاهده اطلاعات کتاب بدون محدودیت مکان و زمان توسط دانش آموزان بویژه دانش آموزان روستایی منطقه میانه خبر داد و گفت سامانه طراحی شده توسط همکاران اداری به صورت بومی می باشد که در آینده نزدیک امکانات امانت کتاب مجازی نیز به این سامانه اضافه خواهد شد و امکان عمومی شدن آن وجود خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار