تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری و پلیس مواد مخدر امضاء شد

شهر ری (پانا) - تفاهم نامه ی همکاری بین رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری و رئیس پلیس مواد مخدر شهرستان ری امضاء گردید .

کد مطلب: ۸۷۲۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری و پلیس مواد مخدر امضاء شد

علیرضا حسن زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری، با قدردانی از همکاری پلیس پیرامون این تفاهم نامه گفت: بر مبنای این توافق پلیس مواد مخدر آموزش های تخصصی را در زمینه ی اعتیاد به همکاران فرهنگی ارائه خواهد نمود . وی افزود این آموزش ها برای رابطین پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مشاورین مدارس و معاونین پرورشی و آموزشی اجرا شد ه است و در ادامه برای مدیران مدارس دوره ابتدائی و متوسطه اول ودوم نیز صورت خواهد گرفت.

وی افزود: چند گام در این راه پیش بینی شده است که بخشی از آن آموزش های اولیه و همگانی راجع به مقوله ی اعتیاد و مواد مخدراست که به تدریج آموزش ها تخصصی خواهند شد تا به مرحله ی کارشناسی برسد و در پایان دوره گواهی ضمن خدمت به همکاران شرکت کننده در دوره ارائه خواهد شد.

فرشته عباسی کارشناس مسئول پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز با اشاره به شعار «بیا گفتگو کنیم»در زمینه ی تکریم به هم نوع گفت: آموزش باید همراه با تکریم باشد و ادبیات تکریم باید در مدارس گسترش یابد . عباسی افزود از لفظ آقا و خانم به عنوان پیشوند اسامی دانش آموزان و فرزندانمان استفاده کنیم.

کارشناس مسئول پیشگیری از آسیبها در آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری گفت: در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی برخی از طرح هابه مدارس ابلاغ گردیده است.

وی «شناسایی مناطق آسیب خیز»در سطح مدرسه را یکی از این طرح ها برشمرد و گفت: در مدارس مکانهای آسیب خیز وجود دارد، باید این مناطق را شناسایی نموده و فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی را در این بخش از مدرسه گسترش دهیم.

/خبرنگاز: جواد تلطفی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار