بازدید استاندار لرستان از نمایشگاه کتاب استان

خرم آباد ( پانا ) - سید موسی خادمی استاندار لرستان در جریان بازدید از دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان به صحبت و گفتگو مستقیم با ناشران کشوری و استانی پرداخت .

کد مطلب: ۸۷۲۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید استاندار لرستان از نمایشگاه کتاب استان

سیدموسی خادمی، استاندار لرستان در بازدید از دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب لرستان در جمع خبرنگاران با بیان این‌که امسال نمایشگاه با کیفیت بالایی برگزار شده است، اظهار کرد: بنا بر گزارشات ، بیش از ۳۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب استان شرکت کردند، همچنین ۲۱۰ غرفه با ۵۰ هزار عنوان کتاب و حدود ۵۰۰ هزار جلد به علاقه‌مندان عرضه شده است.
وی افزود: با وجود فاصله این نمایشگاه از مرکز شهر، به‌دلیل علاقه‌مندی مردم به کتاب و کتاب‌خوانی طبق آمار بیش‌از ۱۲۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند که این بیانگر عمق فرهنگی این منطقه است.
استاندار لرستان با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و این‌که مردم فارغ از مشکلات روزمره خود همواره کتاب و کتاب خواندن و علاقه‌مندی به حوزه دانش و فرهنگ را در برنامه خود دارند، اضافه کرد: برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها و کارهای فرهنگی دیگر توسط دستگاه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی، در راستای توسعه فرهنگی باشد.
خادمی افزود: مردم لرستان صاحب فرهنگ هستند از این رو انتظار می‌رود این روال همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم از این طریق شاهد توسعه هرچه بهتر و بیشتر استان باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از ناشران استانی گفت: با وجود محدودیت‌هایی که در منابع و امکانات دارند و به‌دلیل شرایط خاص منطقه حمایت‌های کمتری از آن‌ها می‌شود اما توانسته‌اند در سطح استانی و ملی درخشش خوبی داشته باشند و کتاب‌های پرمحتوا با عناوین خوب و تیراژ بالا چاپ کنند که این نشان‌دهنده همان عمق فرهنگی استان است و باید دستگاه‌های دولتی و همچنین جامعه و مردم از این ناشران حمایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار