رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی زنجان: موفقیت آموزش و پرورش یعنی موفقیت کل کشور

زنجان(پانا) - چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه انگوران با حضور اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۲۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی زنجان: موفقیت آموزش و پرورش یعنی موفقیت کل کشور

در این جلسه رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی گفت: موفقیت آموزش و پرورش مساوی است با موفقیت کل کشور که برای تحقق این هدف همه مردم باید به آموزش و پرورش کمک کنند و برای حل مشکلات آن بسیج شوند.

بیات بیان کرد: شورای آموزش و پرورش یعنی تصمیم گیری و تصمیم سازی که برای محقق شدن اهداف آموزش و پرورش باید در جلسات شورا دستور کار های قوی، مهم، کاربردی و در جهت رفع مشکلات و موانع موجود مطرح شود.

وی ادامه داد: مطرح شدن آسیب های اجتماعی و افت تحصیلی دانش آموزان می تواند موضوعات خوبی برای جلسات شورای آموزش و پرورش باشد.

بیات اظهار کرد: ظرفیت های زیاد و کارخانه های خوبی در منطقه انگوران وجود دارد که میتوانیم با برنامه ریزی و اختصاص دادن بخشی از درآمد کارخانه ها برای مدارس، به گسترش فعالیت های پرورشی و آموزشی و استحکام اعتقادات دینی و مکارم اخلاقی دانش آموزان کمک کرد.

وی در پایان با اشاره به این که دانش آموزان آینده سازان این مرز و بوم هستند گفت: برای تحقق اهداف آموزش و‌پرورش ، اعتبارات ، منابع مالی و مادی شرط لازم هست ولی کافی نیست بلکه هم دلی ، هم زبانی و هم فکری تک تک مسئولان و متولیان این دولت و کشور و خانواده ها را میخواهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار