برپایی همایش فرهنگیان بسیجی ناحیه یک آموزش و پرورش قم

قم (پانا) - همایش فرهنگیان بسیجی ناحیه یک آموزش و پرورش قم به مناسبت هفته بسیج در سالن کانون فرهنگی مریم قم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۲۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برپایی همایش فرهنگیان بسیجی ناحیه یک آموزش و پرورش قم

همایش فرهنگیان بسیجی ناحیه یک آموزش و پرورش قم به مناسبت هفته بسیج با حضور حجت الاسلام سیدرضا عظیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار و محمدرضا شکوریان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان قم در سالن کانون فرهنگی مریم قم برگزار شد.
در این همایش ابتدا «عبدالله صادقخانی» مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی طی سخنانی با گرامیداشت تقارن ایام هفته بسیج، هفته وحدت و سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، نکاتی را پیرامون وظایف بسیج در شرایط کنونی، معلم تراز انقلاب، ضرورت تشریح موقعیت منطقه و جهان برای دانش آموزان، برگزاری جلسه مربیان حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان و نقش جوانان ذر حفظ اقتدار نظام و میهن اسلامی یادآور شد.
در ادامه، «علی حاتمی راد» از کارشناسان سیاسی استان با اشاره به ثبت 4440 معجزه از پیامبر بزرگوار اسلام(ص) همچون معراج، به موضوع هفته بسیج پرداخت و گفت: بسیج یکی از عظیم ترین و ماندگارترین یادگارهای امام راحل است و در حال حاضر به صورت حشدالشعبی، جیش الشعبی، فاطیون، زینبیون، حزب الله و ... در جبهه مقاومت گسترانیده شده است.
تجلیل از همسر شهید مدافع حرم، معلم شهید مجید عسکری جمکرانی، قرائت بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت هفته بسیج، پخش دو کلیپ و توزیع جلد دوم کتاب «سلام بر ابراهیم» از بخش های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار