همایش وحدت با حضور علمای اهل سنت و شیعه همزمان با هفته وحدت در بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا)_ همزمان با هفته وحدت ، همایش وحدت میان شیعه و سنی با حضور علمای اهل سنت و شیعه به میز بانی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۸۷۲۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
همایش وحدت با حضور علمای اهل سنت و شیعه همزمان با هفته وحدت در بوشهر برگزار شد

حجت الاسلام احمدی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر در این آئین بیان داشت : رمز موفقیت به وحدت بین شیعه و سنی چنگ زدن به ریسمان الهی و اتکا و توجه به بنیان های اساسی و متعالی که خدا برای انسجام مسلمین قرار داده است .

احمدی گقت : یکی قرآن است . دوم وجود شخصیت پیامبر عظیم (ص) و اهل بیت و ائمه معصومین و سوم کعبه است .

وی خاطر نشان کرد : یکی از نشانه های مهم در ایران اسلامی که برای سایر کشور های اسلامی الگو می باشد . اتحاد و همبستگی میان سنی و شیعه است .

سید احمد احمدی افزود : علیرغم توطئه های دشمنان اسلام برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان ، انقلاب اسلامی تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری با اقتدار کلیه توطئه ها را خنثی می کند . مسلمانان شیعه و سنی در پرتو وحدت ، بیش از پیش انسجام می یابند .

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز با بیان اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است و مایه افتخار و اقتدار کشور است . گفت : اگر فرهنگ بسیجی بر جامعه حاکم شود آن جامعه شکست ناپذیر خواهد بود .

سردار رمضان زیراهی افزود : اگر در انقلاب اسلامی . حتی سوریه و عراق پیشرفتهای چشمگیر داشته ایم به واسطه فرهنگ بسیج است .

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با جنگ روانی و توطئه به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف میان شیعه و سنی است . اضافه کرد : دشمنان با این اختلاف می خواهند ما را زمین گیر کنند . در حالیکه همه ما برادریم و یک پیکر هستیم .

سر دار زیراهی گفت : این همایش در راستای و حدت بیشتر شیعه و سنی برگزار شده و یک تو دهنی محکمی است به استکبار جهانی که مرتب تبلیغ می کنند که بین سنی و شیعه اختلاف وجود دارد .

سردار زیراهی بیان داشت : استکبار جهانی در غرب آسیا 50 شناور دارد که برای چباول سرزمین ما است آنها با اصل اسلام مشکل دارند و می خواهند شیرازه نظام انقلاب اسلامی و اتحاد و همدلی در آن را از بین ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار