حمایت بنیادهای خیریه از دانش‌آموزان بی‌بضاعت

تهران (پانا) - بنیاد خیریه دانش از جمله بنیادهایی است که حمایت از دانش‌آموزان را نیز در دستور کار خود قرار داده است و دانش‌آموزان‌ تحت پوشش این بنیاد تا دوران دکتری نیز حمایت می شوند. همه این اقدام‌ها برای داشتن نسلی بهتر است .

کد مطلب: ۸۷۲۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
حمایت بنیادهای خیریه از دانش‌آموزان بی‌بضاعت

تینا پاکروان، کارگردان فیلم لس آنجلس تهران گفت: اولین بار است که یک فیلم سینمایی در قالب حامی یک بنیاد خیریه ظاهر می‌شود.

تهیه کننده فیلم لس آنجلس تهران که پیش از این هم در حمایت و تبلیغ برای خیریه های مختلف گام های بسیاری برداشته بود عنوان کرد : دست آنهایی را که انتقادی درست و منطقی و محترمانه از فیلم می‌کنند را به گرمی می فشارم و خواهان تعامل با تمامی منتقدان‌ هستم و از مشوقان و حامیان نیز تشکر و قدردانی لازم را دارم.

همچنین از اینکه در اکران به نفع خیریه دانش علاوه بر هنرمندان و مدیران بنیاد دانش، مدیران و بنیانگذاران خیریه‌های دیگر همچون «محک»و «خانه ماه» و همینطورخانم پوری بنایی که در امر خیر قریب به نیم قرن است فعالیت دارند،ابراز خرسندی کرد.

پاکروان افزود:بنیاد دانش ،ارتقای سطح دانش فرزندان یتیم و بی بضاعت این سرزمین را نشانه رفته است همان نقطه ای که اگر اهل فرهنگیم در فرنگسازی و حرکت بنیادین باید در آن جهت اهتمام کنیم .

وی افزود: دانش آموزان‌تحت تکفل این بنیاد تا دوران دکتری نیز حمایت می شوند و همه این اقدامات برای داشتن نسلی بهتر است و هر کسی به حد توان خودش می تواند یک یا چند دانش آموز را حمایت کند.

پاکروان به وضعیت اقتصادی نامناسب مردم اشاره کرد و ساخت فیلم های مفرح ،تیاترهای شاد و موزیکال و کنسرتها را در شرایط کنونی مسکّنی برای بهبود هر چند کوتاه مدت حال مردم دانست.

وی ادامه داد:حالمان خوب نیست؛ در شرایط بداقتصادی،سیاسی و اجتماعی که داریم حداقل باید در حوزه فرهنگ ، حال مردممان را خوب کنیم، امیدوارم مردم عزیزمان با دیدن این فیلم لبخند بزنند که البته فروش بیش از ۶.۵ میلیاردتومانی، گواه این ادعاست و خوشبختانه این فیلم توانسته با مخاطبان ارتباط خوبی برقرار کند.

تهیه کننده فیلم لس آنجلس تهران با اشاره به انتقادات غیرمنطقی و البته با قصد و نیت از فیلم تاکید کرد که قلم از ابزارهای مهم در هر کار فرهنگی محسوب می شود و بنده هرگز حاضر نیستم قلمی که در دست دارم را به فحش و ناسزا آمیخته کنم چون‌ما انسانیم و می توانیم با یکدیگر صحبت کنیم و همین تعامل و گفت و گوی صلح طلبانه و منطقی است که ما را جذاب و متفاوتمان می کند.

پاکروان ،از دیدن اسامی غریب و ناآشنا! در فضای مجازی و به کار بردن الفاظ رکیک توسط این عده در صفحات هنرمندان اظهار تاسف کرد.

وی ادامه داد: قلبم به درد می‌آید و البته می‌دانم این‌ها آدمهای واقعی نیستند و با قصد و نیت ناخالص این کار را انجام‌ می‌دهند.

وی در عین حال افزود: البته دست آنهایی که انتقاد درست و منطقی می‌کنند را به گرمی می فشارم چون‌می دانم حرفی برای گفتن دارند.

متاسفانه همه دیدند چه شرکتهای بزرگی اسپانسر فیلم شدند اما کسی ندید که خود فیلم اسپانسر یک خیریه است.

برای کسانی که با پست های تخریب گرایانه در صفحات مجازی علیه فیلم با اعلام اینکه این فیلم را نبینید ،هرچند تاثیری نداشت به فیلم و حرکت انسانی آن تاختند ،متاسفم .

همچنین غلامرضا کاظمی دینان در مراسم اکران خصوصی فیلم لس آنجلس تهران که با حضور هنرمندان و خبرنگاران رسانه های گروهی برگزار شد گفت: مسیولیت اجتماعی ما در حمایت از کار خیر و درکنار هم قرار گرفتن فرهنگ و این امور بسیار مهم است.حرکت فیلم سینمایی بس انجلس تهران در حمایت از بنیاد خیریه دانش قابل تقدیر است و در این راستا از حمایت های بانک ملت و شرکت رفاه در تبلیغات اکران این فیلم بسیار سپاسگزاریم.

همچنین گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در این مراسم گفت: حمایت از کارهای خیریه قابل تقدیر است و بسیاری از کودکان بی بضاعت، مکان تحصیل و حتی گردش هم ندارند و حمایت از آنان وظیفه ی همه ماست.

پوری بنایی بازیگر پیشکسوت کشورمان در این مراسم گفت: حمایت از خیریه وظیفه هنرمندان است .

خانم قدس بنیان گذار خیریه محک نیز در این مراسم گفت: ارتباط هنر و خیریه قابل تحسین است و ملت ما ثابت کرده که همه اقشار یک خانواده هستند و ما از پَسِ مشکلات بر خواهیم آمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار