امام جمعه موقت خاورشهر:

بسیجی مدافع آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی است

خاور شهر( پانا ) - امام جمعه موقت خاورشهر گفت : با استناد به آیات قرآن یکی از ثمرات اطاعت از رسول خدا (ص) بهره‌مندی از رحمت الهی است.

کد مطلب: ۸۷۲۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بسیجی مدافع آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام مبرهن با توجه به هفته وحدت و بسیج در خطبه‌های این هفته به بیان مطالبی پیرامون این دو موضوع پرداخت و افزود: با عنایت به آیات قرآن در رابطه با وظایف پیامبر خداوند پیامبر را بشیر و نذیر معرفی می نماید.

وی در ادامه تاکید کرد : پیامبر اسلام همواره مردم را از کارهای پوچ و بیهوده دنیایی نهی می کردند و آنها را به دینی بشارت میداند که انسان ها با تبعیت از آن به بن بست نخواهند رسید و به رستگاری میرسند.

امام جمعه موقت خاورشهر عواقب عدم اطاعت از رسول خدا را عذاب الهی دانست و گفت :خداوند در قرآن میفرماید، اگر کسی سنت پیامبر را نپذیرد برای او عذاب خفت آور آماده کردیم.

حجت الاسلام در رابطه وحدت اسلامی به چند نکته اشاره کردکه اول آنکه منظور از وحدت هضم شدن شیعه در سنی یا سنی در شیعه نیست بلکه به این معنی است که با توسل و تمسک به پیامبر و سنت های ایشان موانع همدلی را کنار بگذاریم.

وی تصریح کرد:مستکبران عالم نمی خواهند وحدت اسلامی تحقق یابد و با توجه به اقدامات شوم آنها علیه مسلمانان ، امت اسلامی باید با روشنفکری و بیداری اسلامی اقدامات آنها را به خوبی شناخته و با اتحاد و بصیرت افزایی روزافزون با سیاست های طاغوت مقابله کنند.

امام جمعه موقت خاورشهر وظایف بسیج و بسیجیان را با توجه به بیانات رهبری اینگونه اظهار داشت :بسیجی باید در تمامی عرصه ها می درخشد و بایددر عرصه اعتقادی و فکری باید با قرآن و احادیث انس داشته باشد و در ابعاد انقلاب و اتفاقات و حوادثی که در طول تاریخ رخ داده است درس بگیرند.

وی افزود: بسیجیان باید از افراط و تفریط پرهیز کرده و مطالعات خود را بالا ببرند تا در تمامی عرصه ها بتوانند پاسخگوی نیاز مردم باشند و خاطر نشان کرد:هر کس که تفکری بسیجی دارد، مدافع آرمان های امام و انقلاب است .

/ خبرنگار : زهراسادات میری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار