گرندپری تکواندو؛ مردانی به مدال برنز رسید

تهران (پانا) - سجاد مردانی نماینده سنگین وزن تکواندو کشورمان به مدال برنز مرحله فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ دست یافت.

کد مطلب: ۸۷۲۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
گرندپری تکواندو؛ مردانی به مدال برنز رسید

گزارش سایت فدراسیون تکواندو، مرحله فینال مسابقات گرندپری 2018 از صبح روز گذشته (پنجشنبه - یکم آذرماه) با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز و امروز به پایان می‌رسد.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم کشورمان در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها برابر «اسمائیل دویسبای» از قزاقستان قهرمان و نایب قهرمان آسیا 2016 و 2018 قرار گرفت و با نتیجه 9 بر 9 این دیدار به راند طلایی کشیده شد که در نهایت این مبارزه با برتری سجاد به پایان رسید و مدال برنز این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

وی در نخستین دیدار «ودران گولس» از کرواسی دارنده مدال برنز بازی‌های اروپایی 2015 و برنز گرندپری 2017 را با نتیجه 9 بر 3 شکست داد. در ادامه رو در روی «ایوان تراجکویک» از اسلوونی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017، برنز قهرمانی اروپا 2018 و نقره گرندپری 2018 قرار گرفت و با نتیجه 18 بر 13 به برتری رسید. سجاد در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف «ولادیسلاو لارین» تکواندوکار نامدار روس که در رنک یکم المپیکی قرار دارد، رفت و 12 بر 4 نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده‌بندی راه پیدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار