تاکید وزیر آموزش و پرورش بر توجه همه جانبه به تعلیم و تربیت

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، بر توجه همه جانبه به امر تعلیم و تربیت تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۷۲۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید وزیر آموزش و پرورش بر توجه همه جانبه به تعلیم و تربیت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، بیست و دومین جلسه هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان با حضور سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حسین خنیفر، رئیس این دانشگاه و هیأت رئیسه دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه، حسین خنیفر به اقدامات مهم دانشگاه در سال 1397 اشاره و بر عزم جدی دانشگاه بر حرکت در مسیر تربیت معلم در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

وزیر آموزش و پرورش نیز در این جلسه به برخی از الزامات فراروی دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و توجه همه جانبه به امر تربیت معلم را ضروری دانست.

نحوه احتساب پایه‌های سنواتی اعضای هیأت علمی تطبیقی پس از تصویب شیوه‌نامه مربوط، پرداخت حق بیمه تکمیلی ایثارگران از سوی دانشگاه، نحوه کسر و واریز هزینه خدمات رفاهی و خوابگاهی توسط وزارت آموزش و پرورش، نحوه استمرار خدمات آموزشی موظف مدرسان ویژه دانشگاه، شیوه‌‏نامه پرداخت حق‌الزحمه عوامل اجرایی آزمون‏‌های مرکز سنجش صلاحیت­‌های حرفه ‌ای و شیوه‌نامه اجرایی دوره­‌های آموزشی فرصت­‌های بالندگی حرفه­‌ای دانشگاه از مهمترین مواردی بودند که در جلسه هیات امنای دانشگاه بررسی و تصویب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار