پایان کار اولین همایش هویت کودکان ایران اسلامی؛ دوره بعد در قزوین برگزار می‌شود

تهران (پانا) - همایش هویت کودکان ایران اسلامی امروز با مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۸۷۲۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
پایان کار اولین همایش هویت کودکان ایران اسلامی؛ دوره بعد در قزوین برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه اولین همایش هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی عصر امروز با حضور رضوان‌حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، نوید ادهم، دبیر شورای عالی آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش و معاونان آموزش ابتدایی استان‌های کشور در دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد.
این همایش در شش بخش مقاله‌نویسی، قصه‌گویی، عکس، فیلم کوتاه، آواها و نماها ودکلمه خوانی کار خود را از ۲روز پیش آغاز کرد و در مراسم اختتامیه از برگزیدگان هر کدام از بخش‌ها تجلیل شد.
به گفته سعیده بهادرزاده، دبیر اجرایی همایش و معاونت آموزش ابتدایی استان یزد، ۲هزار و ۱۹۹اثر به دبیرخانه همایش ارسال شد و از کل آثار دریافت شده۴۱۵مقاله علمی، ۱۱۸فیلم کوتاه، ۱۴۵ آوا و نوای محلی، ۱۱۶۱ قطعه عکس، ۱۲۵ دکلمه و ۲۳۵اثر در حوزه قصه‌گویی در بخش نهایی همایش پذیرفته شدند.

بهادر زاده در ادامه صحبت‌های خود این همایش را شروع یک جنبش علمی در حوزه علوم تربیتی دانست و گفت: کودکان مظلوم‌ترین گروه سنی هستند که بعضی وقت‌ها در سایه گروه‌های سنی دیگر قرار می‌گیرند و دیده نمی‌شوند. اگر می‌خواهیم به جامعه‌ای متعالی برسیم باید بذرهای آن را در ذهن و روان کودکان بکاریم تا در آینده ثمره آن را برداشت کنیم.
در پایان این همایش از ۲۰ آثار برگزیده تجلیل شد و برگزیدگان جوایز خود را از دستان نوید ادهم و حکیم‌زاده دریافت کردند.
به گفته رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش دومین همایش هویت کودکان ایران اسلامی سال آینده در استان قزوین برگزار خواهد شد.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار