مدیر آموزش و پرورش ایذه‌در بازدید از کارگاه آموزشی پانا:

تعهد،اخلاق و انتقاد سازنده از ملزومات یک خبرنگار خوب است

ایذه(پانا) - مدیر اداره آموزش وپرورش ایذه با حضور در کارگاه خبرنگاری پانا اظهار کرد: تعهد،اخلاق و انتقاد سازنده از ملزومات یک خبرنگار خوب است .

کد مطلب: ۸۷۲۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تعهد،اخلاق و انتقاد سازنده از ملزومات یک خبرنگار خوب است

کارگاه تخصصی آموزش خبرنگاری با هدف شناسایی و جذب آموزش نیروهای مستعد سازمان دانش آموزی در امر خبرنگاری با حضور مسئول پانا خوزستان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایذه برگزار شد .

فرهنگ محمودی مدیر اداره آموزش و پرورش ایذه ضمن حضور در این کارگاه و ابراز خرسندی از تشکیل چنین نشستهایی که باعث کسترش سواد رسانه ای وتعهد اجتماعی نسبت به دنیای اطراف ما میشود ، خبرنگاران پانا را چشم بینا و صدای رسای آموزش و پرورش قلمدادو تصریح کرد: یک خبرنگار خوب باید،انتقاد سازنده،تعهد و اخلاق را در دستور کار خود قرار دهد .

محمودی همچنین به کسب موفقیتهای دانش آموزان ایذه ای اشاره کرد و افزود: منطقه رشد پیدا نمیکند مگر با درس خواندن و رشد علمی ،فرهنگی و اجتماعی شما دانش آموزان که با تلاش شما توانستیم مقام سوم رشد علمی، مقام اول بهداشت و مقام دوم تربیت بدنی در استان را کسب کنیم.

گفتنی است این کارگاه یک روز با حضور رابطین پانا و۳۷ نفر از دانش آموزان پسر و دختر در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی ایذه برگزارشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار