خیر گلستانی: مدرسه‌سازی اثر گذارترین وقف برای آینده کشور است

مشهد(پانا) - خیر مدرسه‌ساز واقف چهار مدرسه در مناطق خاص استان گلستان مدرسه‌سازی را اثر گذارترین وقف بر آینده کشور دانست.

کد مطلب: ۸۷۲۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
خیر گلستانی: مدرسه‌سازی اثر گذارترین وقف برای آینده کشور است

فریدون مدنی گفت: برای این فعالیت موسسه مردم‌نهاد فرمد مبلغ قابل توجهی را سپرده‌گذاری کردم که از سود سالانه آن هر سال یک مدرسه دوازده کلاسه ساخته می‌شود. خواسته من از مردم این است که برای تداوم عملکرد این موسس مطالبه‌گری داشته باشند تا این موسسه از هدف اصلی خود دور نشود.

بنیان گذار موسسه مردم نهاد فرمد، سمن اختصاصی ساخت و نوسازی مدارس در استان گلستان، با اشاره به نقش تاثیر گذار مدرسه در انسان‌سازی و آینده جامعه گفت: اولین آیه که بر نبی اسلام (ص) نازل شد امر بر خواندن بود و این ارزش واقعی سواد‌آموزی را برای ما آشکار می کند. من سعی دارم تا محیط‌های مناسبی برای خواندن و نوشتند فرزندان جامعه اسلامی فراهم آورم و امیدوارم خداوند مرا در این راه ثابت قدم قرار دهد.

معدنی گفت: در طول تاریخ، کشور ما از پستی‌ها و بلندی‌های زیادی عبور کرده است و مدافعان زیادی داشته است اما امروز دفاع واقعی در پشت سنگر های علم دانش است و رسالت ما فراهم‌سازی محیط مناسب برای مدافعان کشور است.

وی در پایان با بیان اینکه مدرسه‌سازی اثر گذارترین وقف برای آینده کشور است، گفت: به تمام مدرسه‌سازان تبریک عرض می‌کنم بابت اینکه از جانب خداوند برای انجام این کار بزرگ انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار