معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل:

انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران دانست

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و جهان غیراسلام دانست.

کد مطلب: ۸۷۲۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران دانست

مصطفی کافی در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی 19 گانه استان طی سخنانی با تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی با عناوینی چون «معجزه قرن» و «انفجار نور» یاد کرده و همین کلمات برای توصیف عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی کفایت می‌کند.

وی ادامه داد: دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون می‌باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان با بیان اینکه هر چه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بیش‌تر می‌شود، خاطر نشان ساخت: یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی، ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده، از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سوال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است.

کافی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا از طریق قدرت رسانه ای خود، جلوی درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با نوعی واقعیت‌پنداری برای آنان، در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد سازند.

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان برای درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی، توجه به وضع ملت ایران در دوران رژیم طاغوت از جهات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یک ضرورت است.

کافی افزود: بدون توجه به شرایط داخلی و خارجی ایران در دوران ماقبل از انقلاب اسلامی، نمی‌توان به عظمت دستاوردهای این انقلاب الهی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی در دوران ما بعد از انقلاب اسلامی پی برد.

وی در ادامه به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های سیاست داخلی، بین المللی، اقتصادی و علمی پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار