برگزاری دومین کارگاه آموزشی موسسان و مدیران مدارس آموزش از راه دور

زنجان(پانا)-دومین کارگاه آموزشی موسسان و مدیران مدارس آموزش از راه دور استان زنجان ؛به منظور تبیین برنامه ها و بررسی آیین نامه های آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۲۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین کارگاه آموزشی موسسان و مدیران مدارس آموزش از راه دور

اداره مشارکت های مردمی در این کارگاه آموزشی آخرین تغییرات آیین نامه آموزش متوسطه نظری با حضور آقاجانلو رئیس اداره آموزش متوسطه دوره دوم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جلیل آقاجانلو رئیس اداره آموزش متوسطه دوره دوم در این کارگاه آموزشی با اشاره به اهم تغییرات آیین نامه آموشی نیمسال واحدی گفت : ضروری است کلیه مدیران و موسسان مدارس با کلیه آیین نامه های آموزشی و اداری و تغییرات این آیین نامه ها اطلاع کامل و کافی داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به کیفیت آموزشی گفت : کیفیت زیربنای تحولات اساسی در هر سازمانی است و در آموزش و پرورش می توان کیفیت را در تغییرات رفتاری دانش آموزان جستجو کرد.

آقاجانلو با اشاره به ضرورت مشتری مداری در آموزش و پرورش گفت : بهترین اهرم جذب دانش آموز در مدارس غیردولتی از جمله مدارس آموزش از راه دور بحث کیفیت بخشی است که تمام تلاش آموزش و پرورش بر ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی است.

در ادامه این کارگاه آموزشی ؛ علی بیات رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی گفت : هدف اصلی مدارس آموزش از راه دور ، افزایش پوشش تحصیلی و کمک به کسانی است که به دلایلی امکان ادامه تحصیل در مدارس روزانه را نداشته اند.

وی افزود : کلیه بازماندگان از تحصیل می توانند از سیستم آموزش از راه دور استفاده نمایند. با توجه به شرایط یادگیرندگان ، امکانات آموزشی از قبیل کتاب های مخصوص ، سی دی های آموزشی و .... در اختیارشان قرار داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار