همدان مدعی او ل کسب مقام قهرمانی در مسابقات تیراندازی با کمان المپیاد کشوری است

دبیر هیات تیراندازی با کمان استان همدان گفت :پیشرفت تیراندازی باکمان همدان در یک سال اخیر فدراسیون را مجاب کرد تا میزبانی مسابقات استعدادهای برتر کشور به این استان واگذار شود.

کد مطلب: ۸۷۲۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
همدان مدعی او ل کسب مقام قهرمانی در مسابقات تیراندازی با کمان المپیاد کشوری است

حمید یاری گفت: المپیاد استعدادهای برتر تیراندازی با کمان داخل سالن کشور در مسافت 18 متر در رشته های ریکرو و کامپوند و در 2 بخش پسران و دختران برگزار می شود.
وی بیان کرد: این المپیاد از امروز به مدت سه روز در سالن انقلاب شهر همدان اجرا خواهد شد.
رضوی خاطرنشان کرد: کماندارانی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد در این مسابقات با هم به رقابت می پردازند.
وی با تشریح برنامه های اجرایی این المپیاد در همدان گفت: مرحله مقدماتی این رقابت ها امروز پنجشنبه برگزار می شود و روز جمعه هفته جاری مرحله حذفی انفرادی از یک شانزدهم نهایی تا نیمه نهایی و نیز مرحله حذفی تیمی از یک هشتم نهایی تا نیمه نهایی انجام خواهد شد.
دبیر هیات تیراندازی با کمان استان یادآور شد: مسابقات رده بندی و فینال این دوره از المپیاد نیز شنبه سوم آذرماه امسال برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار