با حضور مسولین صورت گرفت؛

افتتاح شعبه خبرگزاری پانا در مدرسه عشایری عصمت اشنویه

ارومیه (پانا)- شعبه خبرگزاری پانا در مدرسه عشایری عصمت با حضور مسولین افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۷۲۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح شعبه خبرگزاری پانا در مدرسه عشایری عصمت اشنویه

شعبه خبرگزاری پانا در مدرسه عشایری عصمت با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشنویه،رییس اداره آموزش و پرورش عشایر استان ، رییس سازمان دانش آموزی استان و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان اشنویه افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشنویه در این مراسم به اهمیت وجود نمایندگی های پانا در مدارس اشاره کرد و گفت: امروز برخی رسانه ها با حب و بغض های خاصی عملکرد دستگاه های اجرایی به خصوص آموزش و پرورش را مورد نقد قرار می دهند لذا وجود نمایندگی فعال پانا در مدارس موجب آموزش الفبایی و صحیح حرفه خبرنگاری شده و مسیر درست را برای علاقه مندان به این شغل ترسیم می کند.

جهانگیری افزود: دانش آموزان شهرستان اشنویه پتانسیل های زیادی را در حوزه های مختلف دارا هستند که وظیفه شناسایی و معرفی این دانش آموزان به جامعه را رسانه و به صورت تخصصی تر خبرگزاری پانا بر عهده دارد.

نسرین پاکدوست رییس اداره آموزش و پرورش عشایر آذربایجان غربی نیز در خصوص فعالیت نمایندگی خبرگزاری پانا در مدارس عشایر گفت: تقویت فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و تربیتی دانش آموزان عشایری مورد هدف تیم مدیریتی آموزش و پرورش است که ایجاد شعبه خبرگزاری پانا با محوریت فعالیت های مدارس عشایری در تحقق این هدف یاری رسان خواهد بود.

پاکدوست گفت: شکل گیری شخصیت های اجتماعی و شغلی دانش افراد جامعه از همین سنین دانش آموزی شکل می گیرد لذا پرداختن به برخی علایق آن ها موجب رشد فکری خواهد گردید، خبرگزاری پانا نیز در این بین وظیفه انتقال خواسته ها، معرفی استعداد های مختلف و آموزش علاقه مندان به حرفه خبرنگاری را برعهده دارد.

حسین عباس زاده رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی نیز در این مراسم خبرگزاری پانا را بازوی توانمند رسانه ای آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: خبرگزاری پانا توانایی معرفی و پرداخت به همه فعالیت ها ، برنامه ها و استعدادهای آموزش و پرورش را دارد و برای تحقق این مهم از هیچ کاری دریغ نکرده و نخواهد کرد.

عباس زاده افزود: همه دانش آموزان این مرز و بوم اعم از شهری،روستایی و عشایری حق بهره مندی از همه امکانات موجود آموزش و پرورش را دارا هستند و ایجاد نمایندگی خبرگزاری پانا در مدارس عشایری نشان از عدالت آموزشی مورد تأکید مدیرکل محترم آموزش و پرورش است.

وی گفت: ایده های ناب دانش آموزان در حوزه های مختلف باید توسط خبرگزاری پانا به جامعه نشر پیدا کنند همچنین استعدادهای موجود حوزه خبرنگاری نیز توسط همین نمایندگی ها شناسایی و پرورش می یابند تا در آینده خبرنگاران سالم و با اخلاق کاری تحویل جامعه رسانه ای گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار