لاله صبوری:توجه به آموزش مهمترین مقوله در بخش تئاتر خردسالان جشنواره تئاتر است

تهران (پانا) - داور بخش خردسال جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان معتقد است، توجه به نکات آموزشی و تربیتی خردسالان مهمترین مقوله ای است که در جشنواره بیست و پنجم به آن پرداخته شده است.

کد مطلب: ۸۷۲۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
لاله صبوری:توجه به آموزش مهمترین مقوله در بخش تئاتر خردسالان جشنواره تئاتر است

به گزارش روابط عمومی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان لاله صبوری بازیگر نام آشنای سینما و تئاتر در ارزیابی بخش تئاتر خردسال جشنواره گفت: درآثار راه یافته به جشنواره صرفا موضوع سرگرمی مطرح نیست، بلکه توجه به مفاهیم آموزشی اهمیت بسیار دارد. این برجسته ترین نکته در آثار راه یافته به جشنواره است.

وی با بیان اینکه در بخش خردسال خلاقیت بیشتری در نمایش نامه‌ها دیده می شود، بیان کرد: در دو روزی که از جشنواره می گذرد نمایش هایی که اجرا شد، در زمینه های مختلف آموزشی بودند. این آثار از نظر محتوایی بسیار با یکدیگر متفاوت هستند و موضوعات مختلفی را به نمایش گذاشته اند.

صبوری اضافه کرد: نوع دکور و عروسک های استفاده شده در بخش خردسال با اندازه های بسیار کوچک طراحی شده اند. احتمال می رود این نوع نگاه در طراحی دکور ها و عروسک ها بر اساس شرایط اقتصادی کارگردانان و برای سهولت در اجرای نمایش‌ها باشد اما این موارد خوب ارزیابی نمی شوند زیرا خردسالان به خوبی نمی توانند با عروسک هایی با اندازه کوچک ارتباط برقرار کنند. این امر می تواند یکی از نقایص در اجرای نمایش برای خردسالان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار