در همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز در مشهد

رئیس کمیسیون اجتماعی: در زلزله اخیر برخی بیمارستان‌ها فرو ریخت اما مدارس خیرساز استوار ماند

مشهد (پانا) - رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس همواره در کنار خیرین مدرسه ساز است، اعلام کرد هر قانونی نیاز باشد تاکار خیرین تسریع شود، مجلس آمادگی دارد که با فوریت رسیدگی کند.

کد مطلب: ۸۷۲۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کمیسیون اجتماعی: در زلزله اخیر  برخی بیمارستان‌ها فرو ریخت اما مدارس خیرساز استوار ماند

سلمان خدادی که در همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز در مشهد سخن می‌گفت، همچنین یادآور شد که ماده 63 قانون برنامه ششم توسعه نیز به خیران مدرسه‌ساز برای پیشبرد کارهایشان کمک می‌کند.

نماینده ملکان گفت: باعث افتخار است که 650 هزار خیر مدرسه‌ساز در داخل کشور و هزار خیر در خارج از کشور در این عرصه فعالیت دارند. از خیرین مدرسه‌ساز تشکر می‌کنم که فرهنگ‌‌سازی کرده‌اند و باعث تربیت دانش‌آموزان و نوجوانان این کشور شده‌اند. این کار برای کشور ماندگار است.

خدادادی خاطر نشان کرد: اکنون در حال تربیت 14 میلیون دانش‌آموز هستیم که این تعداد نیاز به مکان مناسب برای آموزش دارند، همچنین از این تعداد یک میلیون نفر به توجه و آموزش بیشتری نیاز دارند.

وی افزود :با توجه به این تعداد دانش‌آموز که نیازمند توجه هستند، مهم است. باید در کنار ساخت مدرسه، ساخت کانون‌های فرهنگی، ایجاد مراکز آموزشی، کتابخانه، احداث اردوگاه‌ها برای پرورش فکری در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت : خیران مدارس را با عشق می‌سازند، در زلزله اخیر حتی برخی بیمارستانها فرو ریخت اما مدارس خیرساز استوار ماند زیرا مدارس خیر‌ساز با معنویت همراه است.

در 40 سال گذشته هر چه افتخار وجود دارد ، به دست مردم رقم خورده است. اگر مشکل آموزشی و فضای آموزشی وجود داشت به دست خیران حل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار