رئیس انجمن دفاع از حقوق مصدومان شیمیایی سردشت:

رفع تحریم های دارویی ایران در اجلاس OPCW مطرح می شود

ارومیه(پانا)- رئیس انجمن دفاع از حقوق مصدومان شیمیایی سردشت، گفت: تحریم های ظالمانه دارویی آمریکا علیه کشورمان در اجلاس سالانه سازمان جهانی منع گسترش سلاح های شیمیایی(OPCW) که از 2 روز قبل در حال برگزاری است، مطرح می شود.

کد مطلب: ۸۷۲۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رفع تحریم های دارویی ایران در اجلاس OPCW مطرح می شود

رحیم واحدی رییس انجمن دفاع از حقوق مصدومان شیمیایی سردشت افزود: با رایزنی، نفوذ بر دولتمردان و آگاهی بخشی باید گام هایی در جهت جلوگیری از همراهی سایر کشورها با تحریم های دارویی ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران برداشته شود.


وی اضافه کرد: این انجمن برای همراهی نکردن سایر کشورها با تحریم های ظالمانه دارویی آمریکا علیه ایران در این اجلاس با سازمان های مردم نهاد عضو سازمان جهانی OPCW رایزنی خواهد کرد.


واحدی با اشاره به اینکه تحریم های دارویی مشکلات مصدومان شیمیایی کشورمان را چند برابر می کند، اظهار داشت: بدون شک این تحریم های ناجوانمردانه بر دردهای مصدومان شیمیایی ایران خواهد افزود.


وی اضافه کرد: انجمن دفاع از حقوق مصدومان شیمیایی سردشت به مدت 20 دقیقه در نشست با سازمان های مردم نهاد عضو سازمان جهانی OPCW در لاهه سخنرانی می کند.


واحدی، بیان کرد: در این نشست موضوع وضعیت زنان قربانی سلاح های شیمیایی و میکروبی سردشت و همچنین تحریم های دارویی آمریکا علیه مردم کشورمان مطرح می شود.


رییس انجمن دفاع از حقوق مصدومان شیمیایی سردشت به همراه 2 تن دیگر از اعضای انجمن دفاع از حقوق مصدومان شیمیایی سردشت برای شرکت در اجلاس OPCW هم اکنون در لاهه هلند حضور دارد و از طریق شبکه های اجتماعی با خبرنگار ایرنا در سردشت گفت و گو کرده است.


انجمن دفاع از حقوق مصدومان شیمیایی سردشت با 500 عضو فعال در سال 1380 تاسیس و مدت 15 سال است که در اجلاس سالانه سازمان منع گسترش سلاح های شیمیایی OPCW حضور دارد و توانسته در این اجلاس 2 کرسی را به خود اختصاص دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار