برگزاری همایش موفقیت شغلی - رضایت شغلی

اردستان، اصفهان (پانا) - همایشی با عنوان موفقیت شغلی -رضایت شغلی ویژه دانش آموزان پایه نهم در دبیرستان دکتر حسابی برگزار گردید وتوصیه های لازم به دانش آموزان و والدین آنان برای یک انتخاب صحیح و سرنوشت ساز ارائه گردید.

کد مطلب: ۸۷۲۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش موفقیت شغلی - رضایت شغلی

به همت مدیریت آموزش و پرورش اردستان همایشی با عنوان موفقیت شغلی -رضایت شغلی ویژه دانش آموزان پایه نهم در دبیرستان دکتر حسابی با حضور استاد برجسته کشوری دکتر غلام عباس کوچکی برگزار گردید وتوصیه های لازم به دانش آموزان و والدین آنان برای یک انتخاب صحیح و سرنوشت ساز ارائه گردید.

شفیعی مدیر آموزش و پرورش اردستان در این همایش گفت : هدف از برگزاری این همایش برای شما دانش آموزان گرامی پایه نهم این است که برای یک انتخاب صحیح و سرنوشت ساز آماده شوید و بتوانید که برای آینده خود تصمیمی درست و انتخابی مطمئن داشته باشید. سپس دکتر کوچکی توصیه هایی همچون : باور به موفقیت داشتن و هدف گذاری صحیح برای رسیدن به نقطه ای مطلوب را به دانش آموزان ارائه داد. وی علاقه به شغل و رشته انتخابی را در موفقیت و سرنوشت هر دانش آموزی بسیار مهم تلقی نمود و از اولیای دانش آموزان خواست علایق و آرزوهای خودرا به فرزندان خود تحمیل ننمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار