مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل:

پایگاه‌های جدید امداد رسانی در محورهای مواصلاتی اردبیل ایجاد می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: در بعضی مسیرهای مواصلاتی این استان، به لحاظ تعداد پایگاه های امدادرسانی مثل اورژانس و هلال احمر، با کمبودهایی مواجه هستیم که با بررسی این مسیرها، برای احداث و تجهیز پایگاه های جدید تلاش خواهیم کرد.

کد مطلب: ۸۷۲۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه‌های جدید امداد رسانی در محورهای مواصلاتی اردبیل ایجاد می‌شود

موسی کنعان پور در جلسه تحلیل تصادفات جاده ای استان ادامه داد: دستگاه های مربوطه، باید در ارائه گزارش، فارغ از تعصب سازمانی خود و منطبق با واقعیت عمل کنند تا بتوان در مرتفع کردن چالش های موجود موفق عمل کرد .

وی با اشاره به کمبود برخی امکانات در زمینه امدادرسانی افزود: در بعضی مسیرهای مواصلاتی استان، به لحاظ تعداد پایگاه های امدادرسانی مثل اورژانس و هلال احمر، با کمبودهایی مواجه هستیم که با بررسی این مسیرها، برای احداث و تجهیز پایگاه های جدید تلاش خواهیم کرد .

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل از برگزاری جلسه آتی این کارگروه، در حضور استاندار خبر داد و گفت: لازم است گزارش دقیق از وضعیت تصادفات جاده ای رخ داده در ۷ ماه اخیر، که مورد تایید همه نهادهای مرتبط مثل پلیس و سازمان راهداری و ... است تهیه شود، تا بتوان با اقدامات عملیاتی کارشناسی، تلفات را به حداقل رساند .

در این جلسه تمامی تصادفات منجر به فوت به طور نقطه به نقطه بررسی و تمامی نهادها در مورد تصادفات رخ داده به ارائه گزارش پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار