در دیدار نماینده ولی فقیه در البرز با بسیجیان مطرح شد:

تلاش بسیج برای اعتلای ایران اسلامی

البرز (پانا) - آیت الله حسینی همدانی ، نماینده ولی فقیه در البرز به مناسبت هفته بسیج در دیدار با جمعی از فرماندهان بسیج و بسیجیان استان البرزگفت: بسیج برای اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد مطلب: ۸۷۲۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تلاش بسیج برای اعتلای ایران اسلامی

آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج به مناسبت هفته بسیج در دیدار با جمعی از فرماندهان بسیج و بسیجیان استان البرز گفت: بسیجیان در طول این 40سال پس از انقلاب اسلامی همواره در تمام زمینه های نظامی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی فعال بوده و همیشه از فرامین رهبر معظم انقلاب پیروی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: اگر بسیجیان به وظایف خود واقف نباشند، آن را همیشه مرور نکنند و به شاخص ها توجه نکنند، تفکر بسیجی در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی از بین میرود.

وی خطاب به بسیجیان گفت:باید ولایتمداری، کاری برای رضایت خداوند و حضور در عرصه های مختلف نظام را همیشه در اولویت قرار دهند.

آیت الله حسینی همدانی اشاعه تفکر بسیجی را برای حفظ آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی مهم دانست و گفت: بسیجیان باید همیشه به روز باشند و با آگاهی از مسائل روز دنیا برای پیشرفت کیان اسلامی تلاش کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار