مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان نطنز برگزار گردید

نطنز، اصفهان (پانا) - مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان نطنز با حضور مسئولین شهرستان و 55۰ دانش آموز از دبیرستان های دخترانه برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۷۲۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان نطنز برگزار گردید

در این مراسم مسئول حفظ آثار و ارزشهای اسلامی استان قم با اشاره به فرهنگ شهادت از صدر اسلام تاکنون گفت: جوانان ما با تاسی از رشادت های ابا عبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع)و شهدای کربلا با شجاعت و شهامت مثال زدنی در برابر دشمنان اسلام مقاومت کرده و هیچ گاه زیر بار زور و ستم نرفتند.

وی گفت: شما دانش آموزان در سنگر علم و دانش باید ادامه دهنده راه شهدا باشید آنها با نثار جان خود در حفظ خاک میهن دین خود را ادا نمودند و در حال حاضر شما باید با تحصیل و کسب موفقیت های مختلف در زمینه های آموزشی و پژوهشی از خون آنها پاسداری نمایید.

حجت الاسلام هاشم پور افزود: دانش آموزان در جنگ هشت سال دفاع مقدس با شهامت و رشادت هایی مثال زدنی به جنگ علیه متجاوزان پرداختند و در حال حاضر وظیفه ما این است با حفظ حجاب و عفاف در جامعه و مقابله با جنگ نرم غرب در برابر آنها مقابله کنیم .

چاوش پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز ضمن تبریک هفته وحدت و آغاز هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره 36000هزار شهید دانش آموزدر طول دفاع مقدس و 16 شهید دانش آموز و 8 شهید فرهنگی شهرستان نطنز خطاب به دانش آموزان گفت: اگر امروز در سنگر علم و دانش آسوده تحصیل می کنید مدیون خون شهدا هستیم و باید با حفظ حجاب و عفاف بتوانیم ره روی راه آنها باشیم .

وی از حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده و هیات امنا حسنیه ارشاد علیا ء، همکاران و دانش آموزان و حوزه معاونت پرورشی که این مراسم را به خوبی مهیا و برگزار کردند، تقدیر و تشکر نمود.

این مراسم با روایت گری و خاطرات شهدا ،سرود حماسی ،تقدیر از دانش آموزان گروه شمیم مولا و نمایش همراه بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار