قاتل فراری پس از ۱۸۸۰ روز دستگیر شد

تهران (پانا) - معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران، از دستگیری عامل جنایت خیابان لرستان خبر داد که پس از ارتکاب جنایت، از سال 92 متواری شده بود.

کد مطلب: ۸۷۲۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
قاتل فراری پس از ۱۸۸۰ روز دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی،‌ معاون مبارزه با جرائم جنایی تهران در توضیح این خبر گفت: ساعت ۲۲:۳۰ مورخه چهارم مهرماه سال ۱۳۹۲ وقوع یک درگیری منجر به جنایت مابین سرنشینان دو موتورسیکلت به کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه اعلام شد. با تأیید خبر اولیه مبنی بر وقوع جنایت، پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و پرونده جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی و میدانی، کارآگاهان اداره دهم اطلاع پیدا کردند که درگیری اولیه از داخل یک قهوه‌خانه آغاز شده است، با کشیده شدن درگیری به خارج از قهوه‌خانه، درگیری شدت بیشتری پیدا کرده و در ادامه آن سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت (چهار نفر) در خیابان لرستان با یکدیگر درگیر و طی آن یکی از آنها مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران ادامه داد: در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با شناسایی افراد حاضر در درگیری، با هماهنگی با بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران اقدام به دستگیری آنها به اتهام مشارکت در نزاع و درگیری منجر به جنایت کرده و در تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی عامل جنایت به نام عبدالله (۲۷ ساله) شدند. با شناسایی محل سکونت عبدالله، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که وی پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به بیش از ۱۸۵۰ روز فرار متهم عنوان کرد: متهم پس از ارتکاب جنایت بلافاصله از تهران متواری شده و در شهرستان‌های مختلف کشور و به صورت بلامکان و بعضا با هویت‌های دروغین زندگی می‌کرد اما نهایتا کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که متهم از حدود یک ماه پیش مجددا به تهران مراجعت کرده و در خانه‌ای استیجاری در محدوده بزرگراه محلاتی مخفی شده است.

وی ادامه داد: با شناسایی دقیق مخفیگاه متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به این محل مراجعه و با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، وی را در ساعت یک بامداد روز چهارشنبه مورخه سوم آبان‌ماه سال جاری دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار