مرگ کارگر بر اثر سقوط از ساختمان در اراک

اراک(پانا) - مردی 30 ساله هنگام کار در ساختمانی در شهرستان اراک، به علت عدم رعایت نکات ایمنی، از ارتفاع سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

کد مطلب: ۸۷۲۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مرگ کارگر بر اثر سقوط از ساختمان در اراک

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان اراک در بیان جزئیات این حادثه گفت: در حدود ساعت 10 و 8 دقیقه روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت سامانه 110 مبنی مرگ کارگری در ساختمانی در حال ساخت در شهرستان اراک، بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی در محل حاضر شدند .

شهرام امیریان ادامه داد: با تحقیقات میدانی به عمل آمده از دیگر کارگران حاضر در محل حادثه، مشخص شد که مردی 30 ساله در هنگام بندکشی سنگ نمای ساختمان مذکور، به علت عدم رعایت نکات ایمنی و سقوط از ارتفاع، جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: مرگ کارگر حادثه دیده از سوی تیم اعزامی اورژانس 115 که در محل حضور داشتند تأیید و جسد متوفی با هماهنگی دستگاه قضائی برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک به عموم کارگران توصیه کرد تا همواره در محل کار خود، نکات ایمنی را رعایت کرده و با استفاده از وسایل ایمنی لازم، از وقوع هرگونه حوادث غیرمترقبه پیشگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار