مدیرکل بهزیستی استان مرکزی:

وضعیت معیشتی معلولین مهم ترین دغدغه بهزیستی است

اراک(پانا) - مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: وظیفه بهزیستی مطالبات معلولین را به حق پاسخ دادن است که در این زمینه وضعیت معیشتی معلولین مهم ترین دغدغه این اداره کل است.

کد مطلب: ۸۷۲۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت معیشتی معلولین مهم ترین دغدغه بهزیستی است

زهرا امینی در نشست مشورتی با انجمن‌ها و مراکز غیر دولتی استان گفت: وظیفه بهزیستی مطالبات معلولین را به حق پاسخ دادن است که در این زمینه وضعیت معیشتی معلولین مهم ترین دغدغه این اداره کل است.

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، زهرا امینی در جمع مدیران عامل انجمن ها و مراکز غیر دولتی افزود: اهمیت موضوع هفته جهانی معلولین احقاق حقوق جامعه معلولین و مشخص شدن حقوق معلولین در دستگاه های دیگر است.

وی ادامه داد: هفته معلولین فرصتی است که جامعه معلولین هم انتظاراتشان را برای ما و هم برای مسئولین مشخص نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: به طور قطع مراکز و موسسات غیردولتی بویژه انجمن های حمایت از معلولین می تواند به عنوان بازوان اجرایی قوی و توانمند در راستای شناسایی، تقویت، ارتقاء و بهبود کیفیت خدمات سازمان تلقی شود.

امینی با تشکر از حضور فعال و زحمات تک تک مدیر عاملین مراکز غیر دولتی اظهار داشت: شما سرمایه بزرگی برای بهزیستی هستید ما بدون مشارکت فعال و هدفمند تشکل های اجتماعی و سازمانهای مردم نهاد قادر به ارائه خدمات مناسب نخواهیم بود.

وی با تاکید بر همکاری سایر دستگاه ها و نهادهای دیگر با بهزیستی اضافه کرد: تعامل بهزیستی با سایر دستگاه های استان، کلید راه گشای برنامه های بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در خصوص برگزاری مراسم هفته جهانی معلولین ابراز داشت: از ظرفیت تمامی مراکز و تشکل های معلولین استان باید با برنامه هدفمند در تمامی مناسبات این هفته به کارگرفته شود تا مشارکت مردمی در بالاترین سطح رقم بخورد.

امینی گفت: توجه به معیشت مددجویان همچنین موضوع توانمندسازی و توانبخشی و حضور معلولان به صورت گسترده در جامعه یکی از برنامه‌های اصلی از سوی بهزیستی است.

در ادامه ضمن تبادل نظر حاضرین، مسائل و مشکلات موجود و انتظارات تشکل های غیردولتی مطرح و در این خصوص راهکارهایی از سوی مدیر کل بهزیستی استان نیز ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار