فراخوان انتخاب محیط‌بانان نمونه تالابی سال جاری اعلام شد

تهران (پانا) - سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری طرح حفاظت از تالاب‌های ایران برنامه انتخاب و تقدیر از محیط‌بانان نمونه تالابی را همزمان با روز جهانی تالا‌ب‌ها برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۸۷۲۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان انتخاب محیط‌بانان نمونه تالابی سال جاری اعلام شد

به گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست، این سازمان با همکاری طرح حفاظت از تالاب‌های ایران به منظور شناسایی، جمع‌آوری و طبقه‌بندی تجربیات موفق مرتبط با حفاظت بهینه اکوسیستم‌های تالابی و قدردانی از اقدامات شایسته و زحمات بی‌شائبه حافظان تالاب‌های کشور، برنامه انتخاب و تقدیر از محیط‌بانان نمونه تالابی را همزمان با روز جهانی تالاب‌ها (۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی مصادف با ۱۳ بهمن ۱۳۹۷) برگزار می‌کند.

در این بخش از رقابت محیط‌بانان نمونه تالابی که فعالیت‌های برجسته‌ای در حفاظت و مدیریت مناطق تالابی کشور به انجام رسانده‌اند همزمان با مراسم روز جهانی تالاب‌ها معرفی و قدردانی می‌شوند.

اقدامات انجام شده در راستای حفاظت و احیا تالاب‌ها در ۵ سال اخیر مورد پذیرش است و اشخاص حقیقی که طی ۲ سال گذشته عنوان محیط‌بان نمونه تالابی را اخذ کرده‌اند، واجد شرایط شرکت در این رقابت نیستند.

مهلت ارسال مدارک تا ۱۰ دی ماه ۱۳۹۷ است. فرم‌های دریافتی از سوی کمیته داوران بررسی و نتایج آن در روز جهانی تالاب‌ها ۱۳ بهمن ماه اعلام خواهد شد. به نفرات برتر تندیس محیط‌بان نمونه تالابی و جوایزی اهداء خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند درخواستی را به آدرس تهران، اتوبان حکیم، پارک طبیعت پردیسان، ساختمان معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی بلوک A دفتر اکوسیستمهای تالابی و آدرس پست الکترونیک wetland.bureau@doe.ir ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار