ضرورت جایگزین کردن روش‌های نوین به جای روش‌های سنتی در سیستم آموزشی

تهران (پانا) - کارشناس و دارنده نشان عالی مدیر سال در صنعت آموزش می‌گوید: امروزه یکی از مهم‌ترین مسائلی که ذهن بسیاری از کارشناسان را به خود مشغول کرده است استفاده از روش‌های نوین آموزشی است و باید از روش‌های سنتی گذر کرد.

کد مطلب: ۸۷۲۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت جایگزین کردن روش‌های نوین به جای روش‌های سنتی در سیستم آموزشی

مهیار روستایی با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری‌‌ها افزود: در دهه‌های اخیر تلاش‌های زیادی در کشور صورت گرفته تا روش‌های کلیشه‌ای و سنتی آموزشی جای خود را به روش‌های تازه و بدیع، مبتنی بر نیازهای فردی و اجتماعی دانش آموزان دهد آنان را خلاق و تولیدکننده علم و دانش پرورش دهد و دریچه‌های نوینی را در زمینه علوم و تکنولوژی در کشور بگشاید.

وی افزود: شیوه‌های جدید باید بتوانند مطالب آموزشی را به سادگی هر چه تمام‌تر به دانش آموزان و دانشجویان بفهمانند و رشد آن را به زودی در جامعه شاهد باشند.

وی گفت: بی‌تردید جایگزین‌کردن روش‌های نوین به جای روش‌های سنتی کار یک روز و دو روز نیست، برنامه‌ریزی صحیح و سنجیده می‌طلبد و اتاق فکری که در آن برای آینده برنامه ریزی کرد.

دارنده تندیس برند برتر آموزشگاه‌های زبان گفت: باید از مشاوران فرهیخته سود جست و مرکز مشاوره‌ای که برای هر سنی ایده‌ای داشته باشد و آینده‌نگری در آن موج بزند فراهم ساخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار