استاندار کرمانشاه: فرمانداران در خصوص روند پیشرفت پروژه‌های شهرستان ها شفاف سازی کنند

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه گفت: فرمانداران موظف هستند که در خصوص روند پیشرفت و بعضا علت توقف پروژه‌های شهرستانها برای نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و ائمه محترم جمعه شفاف سازی کنند.

کد مطلب: ۸۷۲۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کرمانشاه: فرمانداران در خصوص روند پیشرفت پروژه‌های شهرستان ها شفاف سازی کنند

هوشنگ بازوند در نشست با فرمانداران استان اظهار داشت: هرچه ارتباط میان استاندار و معاونین استاندار با فرمانداران محکم تر باشد، هزینه های اداره و مدیریت استان کاهش می‌یابد.

وی تاکید کرد: فرمانداران موظف هستند که در خصوص روند پیشرفت و بعضا علت توقف پروژه‌های شهرستانها برای نمایندگان محترم و ائمه محترم جمعه شفاف سازی کنند.

مقام عالی استان در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای حل مشکلات مردم در مناطق زلزله زده گفت: برای قضاوت صحیح درخصوص عملکرد دولت در خدمات رسانی به زلزله‌زدگان، باید این زلزله را از نظر وسعت و حجم تخریب با زلزله های قبلی مقایسه کرد زیرا حجم اقدامات صورت گرفته در این مناطق بی سابقه بوده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه فرمانداران و مدیران کل استان برای جذب اعتبارات عمرانی تعامل سازنده داشته باشند، افزود: فرمانداران امورات شهرستان ها را به دقت مورد بررسی قرار دهند تا کارها به بهترین شکل ممکن دنبال و پیگیری شود.

بازوند در ادامه بر اجرای مناسب زیرساخت ها در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: حتماً جلسات با فرمانداران را به منظور پیگیری صحیح کارها و برنامه ها به صورت مستمر در دستور کار قرار می دهیم و فرمانداران باید با پیگیری ویژه بر نحوه ی اجرای پروژه ها و زیرساخت ها در شهرستان ها نظارت کافی داشته باشند.

وی خواستار بررسی فرمانداران شهرستان های مناطق زلزله زده برای حضور و استمرار استان های معین در این شهرستان ها شد و گفت: فرمانداران این مناطق بررسی کنند که آیا استان های معین باید همچنان در این شهرستان ها حضور داشته باشند اگر فرمانداران به این نتیجه برسند که حضور آنها الزامی است در این راستا اقدام خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه خواستار اعلام پروژه های نیمه تمام اقتصادی از سوی فرمانداران به معاونت اقتصادی استانداری جهت مطرح شدن در جلسه ستاد تسهیل استان شد.

وی با بیان اینکه فرماندار نماینده عالی دولت در شهرستان است، گفت: در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان فرماندار باید پاسخگو باشد و برای اجرایی تر کردن برنامه های فرمانداران در شهرستان ها در ارزیابی هایی که از مدیران اجرایی استان بعمل می آید حتماٌ از نظرات و پیشنهادات فرمانداران در زمینه چگونگی تعامل و سرکشی مستمر مدیران در شهرستان ها استفاده خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار